Türkülerimiz 1

in #trteam7 years ago

Her ülkenin kendine ait has şarkıları vardır gelenekleri vardır bizimde kendi kültürümüzün türküleri var her yöreye ait çeşit çeşit.

Türkünün açılımı genel olarak halk şiirlerinin tüm çeşitlerini ezgi ile söyleme olarak adlandırılır.

Ve günümüzde malesef ki çoğu gençlerimiz bunlardan haberiz (istisnalar hariç)

Yada yeniden düzenlenmiş halini günümüz şarkıcılarından duyuyorlar (ee oda bir şeydir diyoruz en azından)

Ve haklarını yememek lazım kimi yeni düzenlemede çok yakışıyor bazı türkülerimize.

Bende çok sevdiğim bir kaç türküleri sizlerle paylaşmak istiyorum hem yeni şarkıcılardan hem eski sanatçılardan.

Neşet Ertaş onsuz bir türkü listesi olmaz herhalde

Ve aynı türkü farklı bir yorum ben çok severek dinliyorum Minor Empire grubu

Bir Neşet Ertaş daha

Müzisyenlerin en üretkenlerinden Erkan Oğur

Ahuzar hepsi İTÜ TMDK mezunu başarılı Türk Halk Müziği grubu

Tolga Çandar

Zara onsuz bir liste olmaz

Volkan Konak
(Annemin en sevdiği türkü yada en acı duyduğu türküde diyebiliriz)


Büyük ozan AŞIK VEYSEL ŞATIROĞLU

1998 yılında dünyanın üç büyük ozanları arasında birinci sırayı almış ozanımız
AŞIK MAHZUNİ ŞERİF

Daha o kadar çok paylaşmak istediğim türküler var ki onları da başka postlara yayarak devam edeceğim.

Peki sizlerin en beğendiği türkü hangisidir ?

Kaynak; youtube

Sort:  

Harika bir post olmuş.Bu parçayı dinlerken bende çok hüzünleniyorum ama güzel bir hatırlatma oldu

Beğenmene sevindim:)

Ne kadar da guzel hazirlamissin eline sağlık

Teşekkür ederim.

Neşat baba başkadır.

Bambaşka

eline sağlık

Sağolasın.

Hepsi birbirinden güzel, ben Volkan Konak diyorum👍🏻

Dimi ayrım yapamıyorum ama volkan konağı da ayrı bi severim:)

Ben de Vollan Kaynak dinlerim. Sanatçılarımızın hepsi birbirinden değerli. Ellerinize sağlık. Güzel bir makale hazırlamışsınız.

Teşekkür ederim. Çok değerli ustalar kesinlikle.

pek türkü dinlemeyi sevmem sözlerine takılıp oldukça kafa yorduğumdan dolayı

Çok olmasada araya serpiştirebilirsin:)

The @OriginalWorks bot has determined this post by @balim to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

Please note that this is a BETA version. Feel free to leave a reply if you feel this is an error to help improve accuracy.

Güzel, güzel, güzel. Bizler severis türküleri, bizde de aynı halk mahnıları vardır.

Teşekkürler. Çok var ve çok severek dinliyorum diğer postlarda o güzel tınılardan da olucak.

Balım harikasın :)
Volkan Konak
Zara
AŞIK MAHZUNİ ŞERİF
Büyük ozan AŞIK VEYSEL ŞATIROĞLU
Tolga Çandar
Erkan Oğur
Neşet Ertaş onsuz bir türkü listesi olmaz herhalde
daha niceleri liste sanki bana özel yapılmış gibi... bir kaç usta da ben ekleyim ; orhan Hakalmaz. Hüseyin Turan . ve daha nice güzel sesler ..eline ve emeğine sağlık

Hislerimiz zevkleriniz bir🍀Listenin devamında daha neler neler var tabiki senin saydıklarında ıkıncı liste başındalar.

süpersin :) en yakın zamanda bekliyorum

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 58118.57
ETH 2462.81
USDT 1.00
SBD 2.38