Çay/ Tea 🍵

in #trliste7 years ago (edited)

Merhabaa arkadaşlarr :)

Neredeyse 2 yıldır favori içeceğim çay oldu. Hele ki yanında birde kırıntı varsa değmeyiin keyfime... :)

Çok öncelerden çayı hiç sevmezdim. Sadece sabahları kahvaltı da kuru kuru kahvaltı yapmayayım diye 1 bardak çayı mecburiyetten içerdim sonrasında bu nasıl bir ihtiyaca dönüştü inanın bende bilmiyorum :)

Genellikle çayı demli içiyorum,eğer o çay demli değilse bana sadece sıcak su içiyormuşum gibi geliyor ve tabii ki kokulu olması şart mutlaka tomurcuk olucak kokuyu ve çayın tadını almalıyım yoksa gerçekten benim için içilecek gibi değil... -.- 

Aynı zamanda çok fazla şekerli içtiğim için(3-4 kaşık) bu bardak büyüklüğüne göre değişiyor,etrafımdaki insanlardan çok fazla tepki alabiliyorum. Örneğin;

- Bu kadar şekerli çay mı içilir ya ???

- O küçücük bardağa kaç kaşık şeker attın bakim sennn???

- Kızım vallahi hasta olacaksın bu kadar fazla şeker kullanma..

Aynı zamanda çayımın tadına bakanların yaptığı ortak yorum ;

-ıyyyyyyy bu ne ya resmen şerbet.. 😝


Ama ne yapayım bütün bunlara rağmen ben çayımı böyle seviyorum ve kesinlikle içtiğim çayın tadını bu şekilde alıyorum.. 😎


Ve şu anki durumum tam olarak böyle mutfakta tv karşısında demli "bol şekerli " çayımı yudumluyorum.. 

Herkese iyi geceler,

Okuduğunuz için teşekkürker.🤗

Rabia. 💎

Sort:  

Cay sevilmez mi ya 😀

Kırıntılı güzel oluyor evet :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56705.83
ETH 2400.24
USDT 1.00
SBD 2.30