You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ve Medya Dedi ki '''ajsdsdjnsdjssdfskogelbhb''

in #trliste7 years ago

Çok doğru şeyler söylemişsiniz, eserde herkes farklı şeyler anlayabilir pek tabii. Sizin anladığınız medya yönü de başlı başına tüm dünyanın sorunudur. Bu sorun ülkemizde ise (bence) çok büyük boyutlardadır. Şahsen ben bu sorundan dolayı artık televizyon izlemez oldum.

  • Aile içi ilişkiyi çok rahat bir şekilde dizilerde, filmlerde gösterirken 'lan' kelimesini sansürleyen bir medya,
  • Alkolü, sigarayı sansürlerken pek çok kötü alışkanlığı gösteren bir medya,
  • Haber konusuna ise hiç girmek istemiyorum bile
  • O, bu, şu gibi evlilik programlarında, hiçbir akla yatmayan yok araban var mı evin var mı, ben bununla konuşuyordum o da gitmiş şununla konuşmuş gibi saçma sapan davranışları insanlara izleten bir medya.

Ve dahası...

Çok yazık çok...

Sort:  

Duhamel; ''Ancak kölelere uygun düşebilecek bir vakit öldürme aracı, sıkıntılarının altında ezilen, bilgisiz, yoksul, çalışmaktan posaları çıkmış yaratıklar için düşünülebilecek bir eğlence... hiçbir yoğunlaşma istemeyen, hiçbir düşünme yetisini koşul kılmayan bir gösteri... yüreklerde hiçbir ışık yakmayan, günün birinde Los Angeles'ta 'star' olmak gibi gülünç bir umudun dışında, hiçbir umut uyandırmayan bir gösteri.'' diyor, medyanın sinema ayağı için. Televizyon zaten almış başını gidiyor..

Yazık. Ama umut hep var ;)