Procsin Black Mask (Siyah Maske)

in #trliste7 years ago

IMG_3196.JPG

Merhaba arkadaşlar,
Watsons günlerine devam ediyorum. Procsin Siyah Maske'den bahsedeceğim sizlere. Bilmeyen yada kullanmayan yoktur dimi ☺️ Ürün hakkın kısa bilgilere vermek istiyorum. Cildin yenilenmesine, canlı görünmesine, onarılmasına yardımcı oluyor. Hatta siyah nokta derdiniz var ise onlarada birebir etkili bir maskedir. Piyasada değişik marka altında onlarca siyah maske mevcut ama ben size Procsin'i öneriyorum. Aktif karbonlar sayesinde gerçekten cildiniz mükemmel bir hal alıyor. Demeyi unuttum maskemiz soyulabilen bir maskedir.

Benim şahsen düzenli bir şekilde kullandığım bir üründür. Şuan Watsons mağazalarındaki fiyatı 29,90 liradır.

IMG_3197.JPG

Nasıl Kullanabiirim?
Yüzünüzü suyla yıkadıktan sonra hafif nemli cildinizi sürüyorsunuz. Dikkat etmeniz gereken şeyler ise göz çevresine(göz altı) sürmeyiniz. 15-20 dakika bekledikten sonra maskemiz kuruduktan sonra soyarak yavaşça çıkarıyoruz. Elinizde kalan maskeye iyice bi bakarsanız ne kadar faydalı olduğunu göreceksiniz.

Sonradan yüzünüzü yıkama jeli yada tonikle tekrar temizlerseniz gerçekten farkı o zaman anlıyorsunuz.

Sort:  

Deneyeceğim 👍

güzel ve yararlı paylaşım için teşekkür ederiz!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 64063.06
ETH 3144.15
USDT 1.00
SBD 2.55