Dış gebelik nedir belirtileri nelerdir

in #trdestek6 years ago (edited)

53215779-E08C-4111-9590-78F351504E97.jpeg

Merhaba arkadaşlar günümüzde olduğu gibi bir çok kadın doğası gereği evlenir ve her kadının istediği düşlesiği gibi bir bebek sahip olmaktır
Ama ne yazık ki her kadın bu hayali yaşayamaZ

Hamile kalabilse bile bir çok sıkıntı yaşayabilir gebeliğinde ve en felaketlisi ise dış gebeliktir
Dış gebelik rahim dışında tüplerde oluşan bir gebeliktir sağlıklı bir gebelik değildir
Ve geç kalındığı zaman ciddi anlamda anne adayına zarar verme ihtimali çok yüksektir anne adayını zehirliyebilir ve en kötüsünde rahim alınabilir
Ben bu durumu bir defa yaşadım neden olan sebeblerse kişiye göre değişken gösterir
İlk hamile kaldığınızı öğrendiğinizde testler olsun anne adayındaki fizikler değişikler olsun diğer gebelillerden ayırt asla ayırt edilemez aynı tepkileri gösterebilir
Bu teşhisi ancak ultrasonda anlaşılır
Ben aralık ayınca bir bebeğimi kaybettim kürtaj olmak zorunda kaldım
Doktorum bana 6 ay boyunca korunmamı çocuk yapmamamı söyledi hamile kalırsan sağlıklı bir gebelik olmayacağını söyledi ama malesef doktoru dinlemeyip hemen çocuk sahibi olmak için acele ettim sanırım ve hamile kaldım
Tabiki içim rahat değildi hep bir endişe içerisindeydim
Aradan 2 hafta geçti doktor kontrolüne gittiğimde dış gebelik teşhisi konuldu
Çok üzülmüştüm burada amaliyat edemeyeceğini fakülte hastanesine gitmem söylendi vakit kaybetmeden hemen git ciddi bir durum derinde hemen yatışım yapıldı bir sürü tektit karşılığında ultrasona koydular ve 9 haftalık bir gebelik dediler ve kalp atışlarını dinlettiler o an dedim tek şey keşke sağlıklı olsaydıda bu odadan gülerek çıksaydım dedim ağlayarak çıktım malesef 2 saat sonra amaliyata aldılar beni
Korku bi yana Canımın yanması bi yanaydı çok karışık duygular içinde amaliyat yolunu tuttum ağlayarak hıçkırarak amaliyata aldılar yarım saat sedyedeki masada yatıp beklettiler ağladıkça hemşire hanımlar teselli ettiler çok üşüdüğümü farkettim
Kapalı amaliyat yapacaklardı bana göbek dahil 3delik açıcaklardı karın bölgesinde artık uyutun beni dedim dayanamıyorum dedim çok üşümüştüm çünkü
Tansiyon nabz herşey alındı ağzıma hava verdiler son kez uyumadan bebeğimin kalp atışlarını aklıma getirdim ondan sonrasını hatırlayamıyorum zaten
4 saat sonra ameliyattan çıktıktan sonra ağlayarak çıkmıştım amaliyattan çok ağrım olduğunu farkettim
Ve beni bekleyen yakınlarım beni sakinleştirmeye çalıştırdılar çok üşüyordum çok acı çekiyordum karnımda delikler vardı ve hortumlar takılıydı bir sürü doktor geldi başıma ağrı kesiciler serumlar bir dünya

O an sağlıktan başka bişey düşünmedim o piskoloji o kadar başkaki ya uyanamaSam dedim ya sevdiklerimi kaybedersem diye düşündüm 4 gün hastanede kaldıktan sonra hastaneden çıkışım yapıldı
Ama çokta iyi değildim yürüyemiyordum karnımda yaralar vardı çok mutsuzdum atlatamam dedim alıştım mı hayır

O günkü gibi o kalp atışları kulağımda peki unutabilmemek mi asla
Unutmak zaten istemem
Cennette bir kapı daha açıldı bana
Sana orada kavuşacağım meleğim

Sort:  

Merhaba, ben @kusadasi ve @try-market küratörü olarak #tr ve #cointurk etiketlerinindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @kusadasi ve @try-market tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market #tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz.Paylaşımlarınıza 'cointurk' etiketini ekleyerek @kusadasi ve @try-market tarafından desteklenmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.
Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Elinize sağlık. Gayet açıklayıcı bir yazı olmuş. Bundan sonraki yazılarınızda 'cointurk' etiketini de kullanırsanız çok memnun oluruz.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by esraxgunes from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 63774.40
ETH 3406.49
USDT 1.00
SBD 2.59