Var mı güzel bir haber ?

in #trblog6 years ago (edited)

Steempress ile yeni bir başlangıç ?

Kendime ait bir alan adım vardı. #steem ile birlikte aslında yayınlamaya başladığım paylaşımlarımı #steempress kullanarak ilerlemek benim için daha anlamlı olacağını düşündüm. Ücretsiz hosting kullanarak yayın hayatına da girmiş oldu. Daha evvel hep meraklandığım ama bir türlü vakit ayıramadığım bir uygulama idi.



Kaynak

Sizlerde var mı yeni bir gelişme ? Öğrendiğiniz bir şey, ya da denemediğiniz bir şey, okumayı planladığınız, izlemeyi düşündüğünüz, yeni bir dizi ya da uzun zamandır merak ettiğiniz bir sinema filmi ? Paylaşmak ister misiniz ?


Steempress ile alakalı deneyimlerinizi benimle paylaşır mısınız ? Başka neler yapmak gerekiyor ? Benim yaptığım eksik bir şey var mı ? Bir taraftan wordpress ile alakalı kendimi eğitebileceğim bir doküman ya da site vb. ne varsa paylaşırsanız çok mutlu olurum.

Benim için bundan sonra web sitemi kullanarak paylaşımlarımı yapmak ciddi ve önemli bir gelişme gibi görünüyor, bir taraftan da sitenin elini yüzünü düzeltmek sanırım, kayda değer bir zamanımı alacaktır.


Destekleriniz için teşekkür ederim.

@obulunmaz

 


Posted from my blog with SteemPress : https://obulunmaz.000webhostapp.com/var-mi-guzel-bir-haber/

Sort:  

Steempress e hoşgeldiniz hocam hayırlı olsun .
Steempress de oylama işlerine @sedatyildiz ile @irfandogan hocam ilgileniyorlar. Onlarla birebir iletişime geçersiniz oylanma sıkıntısı yaşamazsınız. Yazılarınız zaten güzel ve özgün. Onun haricinde dngo-io da projelerimiz olacak . Artık şiir okumak isteyenler şiir okuyabilecekler. 😃

Şu an çok yetersiz durumda :S Eksiklerimi tamamlamak için mutlaka yardım ricasıyla irtibata geçeceğim. Bakalım ne kadar sürede elini yüzünü düzeltebileceğim :)

Bilgi ve etiket için çok teşekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64432.28
ETH 2648.26
USDT 1.00
SBD 2.78