Sort:  

Hvala brate! Ta Vela Spila je posebno mjesto! 😉 Ona je učinila pola posla... 😜

Martinu i Sinišu sam upoznao u Splitu te godine na mom putovanju do Bugarske, a tapan sam kupio u Sofiji u decembru 2015. nov od starog majstora graditelja tapanđije Čarlija. 😆

Ha nisan zna za tu špilju i da je na Korkyri :) zvuca mi je taj tapan dosta oštriji nego onaj koji smo mi svirali, taj je bia naštiman dosta niže nego tvoj, samo mi se nekako sve bilo poklopilo pa san mislia da je moguce da je taj, nikad ne znas 😉aj super drago mi je da se muvas i putujes, lipo je to a i definitivno dobra lova buskat na nekim mistima

Ta špilja ti je na brdu iznad Vele luke, a tapan ima plastične membrane pa zato tako britak! 😉

Marina sam upoznao u Pazinu na 7 dana stvaranja prošle godine.

Treba putovati što više!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66912.93
ETH 3115.60
USDT 1.00
SBD 3.78