Vrácení peněz za jízdné s ČD

in #traveling5 years ago

Jízda ve vlaku s bistro vozem bez bistro vozu

Dnes ráno mi ujel o 30 sekund Regiojet, tak nezbylo než zkusit ČD!

Paní u okýnka nebyla zrovna nejmilejší, nevím jestli to bylo brzkou ranní a jí končila směna, ale důležité bylo, že jel zrovna express z Olomouce do Prahy s bistrovozem, což slibovalo alespoň čerstvá vajíčka.

Po nastoupení do vozu jsem ale zjistil, že bistrovůz není, jelikož měl technickou poruchu... což o to, cestu jsem přežil i crossanem a wrapem z vozíku, ale kdybych to věděl, jel bych o 20 minut později Leo Expressem.

Tak jsem si chvíli pohrával s myšlenkou zkusit jim napsat, ať mi vrátí alespoň půlku, protože má volba vlaku byla ovlivněna nepravdivými vstupními informacemi, ale pak jsem se na to vykašlal.

Den byl úspěšný, vše jsem stihl včas a jízda také nebyla nejhorší. Nač z toho dělat vědu.
A teď už si užívám cestu zpět v Regio Jetu.

Jak jezdíte do Prahy/na Moravu vy?71350244_391288281773468_6613558038731161600_n.jpg

Sort:  

Do Prahy většinou autobusem, někdy ČD :) Do Ostravy Regiojetem ;)
!trdo
!BEER

Congratulations @jjprac, you are successfuly trended the post that shared by @podnikatel!
@podnikatel got 0.40483800 TRDO & @jjprac got 0.26989200 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Díky. Z kama jedeš do Prahy? V autubusu na D1 jen v případě, že má toalety na palubě :-D

:D
Z Plzně je to pohoda. Regiojet, Flixbus nebo vlakem novým tunelem. Za hodinu jsem v Praze.

Z kama? Snad néseš taky ze štatlu :-) zatím mám zkušenost jen s Regiojetem a dobrý

Taky mě to hned trklo do očí a k Olomouci mi to nějak nepasuje... ;)

Já kdybych chtěl jet lépe a levněji než s ČD, tak bych musel využít ČD na přesun do většího města, kde staví Regio, Leo apod. Takže se to nějak nevyplatí... Navíc většinou jedu do nějaké destinace vzdálenější halvním nádražím. Takže jezdím autem.
!BEER
!trdo

Congratulations @tazi, you are successfuly trended the post that shared by @podnikatel!
@podnikatel got 0.03133800 TRDO & @tazi got 0.02089200 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Command accepted!

Jsem motorista a řekl bych ...vášnivý motorista.Dostanu se kam chci ( hlavně teda na motorce ) , odjedu kdy chci a je to určitý pohodlí. Ale do Práglu poslední 2 roky jenom vlakem. To obrovský a drahý parkoviště ( D1 ) je opravdu děsný.

Jsem motorista a řekl bych ...vášnivý motorista.Dostanu se kam chci ( hlavně teda na motorce ) , odjedu kdy chci a je to určitý pohodlí. Ale do Práglu poslední 2 roky jenom vlakem. To obrovský a drahý parkoviště ( D1 ) je opravdu děsný.
!trdo
!BEER

Sorry, @mcmira1, You can not reward TRDO Tokens, You must have atleast 1000 TRDO tokens to distribute.

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Command accepted!

Sorry, you don't have enough staked BEER in your account. You need 6 BEER in your virtual fridge to give some of your BEER to others. To view or trade BEER go to steem-engine.com



Hey @podnikatel, here is a little bit of BEER for you. Enjoy it!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 65955.88
ETH 3055.54
USDT 1.00
SBD 3.69