Sort:  

Swój egzemplarz kupiłem w aucie przy drodze, przy którym zobaczyłem miejscowych. Możliwe, że to ma jakieś znaczenie. 😉

A Ty skąd miałeś swojego? W ogóle jak Ci z nim poszło i czy zjadłbyś go drugi raz? 😁

Ja kupiłem w samym turystycznym centrum Bangkoku, czyli Khao San Road. Jak teraz ogladam swój filmik z jedzenia i wspominam ten smak, to chyba nie chciałbym drugi raz tego przeżyć :D

Rozumiem to doskonale! 😁
Mnie smakowało, ale później czułem ten zapach przez dłuższy czas i nie pomogła kąpiel, mycie zębów, ani perfumy.
Właśnie przez to też chyba potraktuję to jako jednorazową przygodę, chociaż był zaskakująco dobry.

A że tak nieśmiało podpytam - masz ten filmik gdzieś na Steemit? 😉

A jednak! Wydajesz się entucjastycznie nastawiony... Ten zapach zostaje :) Pomyślcie teraz 11 h w samolocie, z kims kto ma duriana w bagażu podręcznym :))

Filmik jest, ale kiedyś Ci go privie pokaże, na razie nie mam zbyt wiele odwagi, by swój ryj pokazywać :)

No bo był smaczny i zupełnie "inny"! Entuzjazm opadł jak nie mogłem się pozbyć tego zapachu. 😁

Z filmikiem spoko, jak będziesz gotowy to daj znać, chętnie zobaczę! 😉

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63466.72
ETH 2683.95
USDT 1.00
SBD 2.80