You are viewing a single comment's thread from:

RE: Rome #2 How I Slowly Fell in Love with...

in #travelfeed5 years ago (edited)

Hmm, neděle... Trošku jsem to čekal ;) Skvělý, originálně podaný travel report a parádní fotky!

PS: Jen bych na tvém místě při propagaci nepoužíval buildawhale - jako jeden z mála bid botů nemá garantovanou spodní hranici pro ROI a vidím, že v tomto kole tam zrovna byla ztráta 60%, což je škoda, protože takovéto posty si opravdu zaslouží být na trending page...

Sort:  

Není to plánováno, je to jediný den asi, kdy mám na to čas. Díky díky .)

P.S. To je těžko když tomu člověk nerozumí ..

Já myslel, že ti to Mates vysvětlil... Vždycky nejdřív mrkni na tuhle stránku https://steembottracker.com/ Tam je aktuální přehled jednotlivých botů, výše jejich upvotů, hodnoty ROI atd. Jak vidíš, tak u většiny z nich nemůžeš mít na tvém bidu ztrátu větší než 10%. Buildawhale ale tuto záruku nemá, takže u něj můžeš přijít i o mnohem větší část, což se ti teď stalo :(

Jo jako to vím, ale že bych se tím nějak extra řídila se také říct nedá. Člověk se stále učí. Díky :)

Jasně, chápu, ne každému se to chce studovat. Obecně by mělo stačit, když budeš používat osvědčené boty jako je třeba smartsteem, appreciator nebo postpromoter. Myslím, že dělají i nějaký základní whitelisting, aby neupvotovali kdejaký shitpost. Ale dost o botech ;) Hezkou neděli přeju a díky za tuhle krásnou zprostředkovanou návštěvu Říma! :)

Nee, fakt díky. Je pravda, že když už tak pořádně a ne si to tam flákat jen tak, o to víc me to mrzí, protože pro mě jsou to tady velké a těžce vydělané steemy. Také krásnou neděli a měj #sundaylife.:)

No právě! Proto mě to tak mrzelo a napsal jsem ti to. Tím nepovedeným bidem jsi přišla o nějakých 25 Steemů, na které ses tu pořádně nadřela... Příště si dáš určitě větší pozor ;) Kdyby sis nebyla jistá, tak se mi klidně ozvi soukromě přes FB ;) Mimochodem, vím o příležitosti, kde bys zas mohla nějaký ten Steem vyhrát :D Fish zrovna pořádá literární soutěž (s rekordní dotací). Kdyby sis našla chvilka na soutěžní článek, určitě se zapoj ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65800.35
ETH 3464.66
USDT 1.00
SBD 2.68