Sort:  

3400 iba...sme mali len 5 dni v Pokhare ked sme sa chceli vsetko postihat. Cize trek len 3.5 dna. Ale posledny den sme komplet cely den kracali v najvacsom lejaku na svete. Cele batohy premocene a ked si dal dole topanku tak pod kazdou ponozkou 5 takychto pijavic pricucnutych. Hrozne nechutne...

Sme ich nachytali bo chodniky sa premenili na male potoky :D

Aha, podle fotek jsem tipoval víc, ale i 3400 m.n.m. je dost. Když jsem byl v 3718 na Tenerife, připadal jsem si jak Reinhold Messner :D

Bradavice, pijavice - na tebe se ty nechutnosti nějak lepí kamaráde:D Nevěděl jsem, že je možné chytnout pijavici jen tak "z deště" :D

Vsetci su sklamani ked povieme ze len 3400 :D chceli sme 44 ale chybali nam 2 dni casu..som nevedel ze na Tenerife je take nieco vysoke vobec :D

A neprovokuj :D oni ziju na zemi no a ked sme kracali po clenky vo vode literally cely den tak sa tam proste naplavili. A nie len mne! :D

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64010.98
ETH 2791.72
USDT 1.00
SBD 2.65