You are viewing a single comment's thread from:

RE: Beauties of Azores: amazing beaches of Sao Miguel

in #travelfeed5 years ago

Díky moc :) Koupání jsme tu ještě nevyzkoušeli, snad se taky dočkáme :D

Jak ti to včera dopadlo s tím heslem, máš to změněné? Určitě tu jsou na odchytávání takto omylem zveřejněných klíčů naprogramovaní nějací boti. Snad jsi to stihl včas změnit...

Sort:  

JJ. Určitě. No včera mi varovně upozornil nějakej robot, co jsem to provedl. Heslo jsem pak resetoval. Teď si budu dávat větší pozor, co mám ve schránce ke kopírování. :-)

Tak to jsem rád, že to dobře dopadlo :) Já ani nevěděl, že se ten posting key dá resetovat. Myslel jsem, že je to všecko napevno a jakmile ti na to na někdo přijde, tak je průšvih...

No k resetování klíčů to chtělo owner key, pak to vytvořilo všechny nové. Na které si dám již větší pozor. :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62647.29
ETH 2439.61
USDT 1.00
SBD 2.66