You are viewing a single comment's thread from:

RE: [My 3 months in Pakistan #2] 2nd flight, lost in Islamabad and "terrorist" in the shower

in #travelfeed6 years ago

Nestudoval som nic. Bol to internship, kde som mal dva projekty. Jeden bolo vyucovanie chudobnych deti zaklady pocitacov a programovania v lokalnych skolach + druhy bolo programovanie autonomneho robota na zmapovanie miestnosti. Bol som kvazi zamestnanec univerzity na 3 mesiace akoby.

Sort:  

To programovanie by som tiez potrebovala. Dakujem za sdelen zazitky. Ako sa znova a znova potvrdzuje - vsade ziju i dobri ludia, nezavisle od farby koze, kultury alebo religie. Tieto zazitky ti nikto nemoze vziat a robia z teba toho, kto si.

zazitky ti nikto nemoze vziat a robia z teba toho, kto si.

Hrozne pekne povedane...preto nechapem, o co sa momentalne mojim od 9 do 5 zivotnym stylom vlastne snazim...

Na co ti treba programovanie? Nieco konkretne, ci len tak vseobecne? Jakoze ja si osobne myslim ze do cca 10 rokov bude programovanie nieco ako matematika ...proste vyucovane uz na zakladnych skolach. A to rozpravam o SK/CZ skolach, nie viac zapadnych krajinach

Kazdy hlada svoju vlastnu cestu ku "stastiu/naplneniu". Ale ciel nikdy nedosiahne. A vies preco? Pretoze akonahle svoj ciel dosiahnes, chces bud nieco k tomu alebo viac. A to je ta krasa v nasom zivote.
Programovanie pre mna skor ako hobby.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58176.03
ETH 2475.13
USDT 1.00
SBD 2.40