Sort:  

naucio, jos samo da krenem da ga primenjujem :) da sam stigao na vreme mozda bih uspeo da ubedim nekog da me pusti unutra. al sa tvrdjavom sa zadovoljan u svakom slucaju

Mnogo je lepa tvdjava @bil.prag. Nadam se da cu imati prilike da zujnem do tamo.
A sto se tice planiranja putovanja, tu sam frik hahaha. Kad sam putovala do Lisabona pripremala sam se dva meseca iscitavajuci sve zivo, cak sam uspela da iskopam i njihov buvljak tamo. No i kad putujem na dva dana negde situacija je ista :) Moja veca polovina samo pita gde ga sve vodim.

sacekaj sledecu godinu, zavrsavaju renoviranje pa ce biti moguce i uci na trvdjavu, a planiraju i neku vrstu muzeja na samoj tvrdjavi

Odlicna vest, hvala, onda ce biti bas razloga za posetu.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68564.93
ETH 3839.30
USDT 1.00
SBD 3.67