Antalya

in #travel6 years ago

IMG_20180705_144428.jpg


Antalya tatilimiz çok güzel geçti. Hayatın bütün zorluklarını , kötülüklerini ve sıkıntılarını bir haftalığına attığımı hissettim. Çocuklar mutluluktan ağlamayı unuttu. Değişiklik her zaman çok iyi geliyormuş. Eve dönünce herşey eskisi gibi olsa da bi enerji depoladığımız kesindi.
Antalya'yı çok beğendim. Yanlızca havası biraz fazla bunaltıcıydı. Ama şehir olarak sevdim. İnsanlarını da çok sevdim. İzmir insanı da çok iyidir genelde ama Antalya daha iyi geldi. Yabancıların çok olmasının da bunda katkısı olduğunu düşünüyorum.
Güzel ülkemizin güzel illerinden biri Antalya ,umarım sizinde ziyaret etme şansınız olur.

Sort:  

Otel fuarları sebebiyle gitmiştim mart ayı olmasına rağmen bunalmıştık yine de çok sevdim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63578.99
ETH 2611.82
USDT 1.00
SBD 2.85