Sort:  

Grabe friendship goals gyud kaau mo @ybanezkim26! You both have superb writing skills!

Friendship goals na ako lahat ang nakikinabang. Hahaha. If manglaag mi kay model modelan ang peg bisan way angay. Perks of having a photographer friend. Halos tanan nako profile picture kay siya ang photographer.

In terms of writing skills, daghan pa pwede ma.improve. Wala pa mi coherence. Dapat pa na malearn. Ikaduha, proper word usage. Di pa kaayo ana ka solid ang writing.

Maglearn nasad ko ug photography para travel goals nami. Haha. Suyaon kaayo ko.

hi @smaeunabs! I agree with @ybanezkim26. There's so much to improve pa with my writing skills. Pero si kim kay maayo na jud na sya. Dako kaayo siyag help nako. :)

vote me and follow me

Thank you @ybanezkim26!

But charming kaayo mo makadala ug write ups ba, mahook gyud kag basa.

Anyways, kudos to @legendaryll! Kita ko ani na feature sa iWitness. Would you mind mind sharing if pilay budget to visit this place? Thanks much!

I'll share my thought when it comes to writing:

When you write an experience you personally felt, there's nothing that could make it wrong. The only difference is how you deliver that experience to make your audience feel the same way you felt it.

Bitaw @legendarryll, pila budget kay muadto sad ko. Cheret.

Mao gyud, it's how you convey the words

I will be looking forward to that @legendaryll budget plsss hahahaha

vote me and follow me

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68316.98
ETH 3856.62
USDT 1.00
SBD 3.65