HAZIRLAYIN BAVULLARI,UÇUYORUZ!!

in #travel6 years ago

Kendi kendime defalarca sormuşumdur "kardeşim millet bu ucuz biletleri nerden buluyor?" Bu sorunun cevabını bi araştırayım dedim.Bununla ilgili gezginlerin bloglarinda onlarca yazı var.Bende bu yazıların bir kısmını okudum ve onlardan birinde gördüğüm ve çok beğendiğim bir siteyi sizinle paylaşmak istedim.Screenshot_20171219-211507_1.jpg

Bu siteyi diğer ucuz bilet bulan sitelerden ayıran ne peki? Sitede "explore" yani keşfet diye bir kısım var.Buraya basınca dünya haritası önünüze seriliyor ve yılın herhangi bir tarihindeki en ucuz tarifeli uçuşu buluyor yani tarih seçimini siteye bırakmış oluyoruz biraz:)Screenshot_20171219-211634_1.jpg

Aradığım tam da böyle bir şey.Zira yılın bütün günlerine tek tek bakıp ucuz bileti bulmak zor olur.Ha sitenin bu özelliği biraz vakti geniş olan insanlar için.Ama siz yine de şansınızı deneyin belki ucuz bilet boş vaktinize denk geliyordur:) Şunu da tekrar belirtmek istiyorum site tarifeli uçuşları buluyor.Ukrayna,Rusya veya Türkiye'ye turistin çok geldiği bir ülkeye seyahat etmek istiyorsanız skyscanner aerobilet gibi charter uçuşların bulunduğu sitelere de bakmanizi öneririm.Okuduğunuz için tesekkurler takip edip begenirseniz çok sevinirim:))

Sort:  

Devamlı gezenler için iyi bir öneri.Aramıza hoş
geldin.

Hosbuldum tesekkur ederim

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70191.58
ETH 3817.91
USDT 1.00
SBD 3.78