You are viewing a single comment's thread from:

RE: Prague/Czech Republic - Thursday photo challenge - share your personal pictures from your visit to the Czech Republic!

in #travel6 years ago

_M4A5333.jpg

The sculptures of Libuše and Přemysl are from the Czech sculptor Josef Václav Myslbek. Originally, it stood on the bridgehead of the Palacky Bridge, but in an American air raid the bridge was destroyed. After the reconstruction and extension of the sculpture bridge, there was no place, so they were moved to Vyšehrad.

Sort:  

Ano, máš to kompozičně daleko lepší než já včera. Si snad o tom fotografování něco přečtu... (A zařídím si silnější brýle. Už fotím prakticky poslepu.)

Doporučuji si sehnat nějakou knihu kde se mluví o základech fotografie. Nejlépe vydané před rokem 1989, protože zde se dozvíš potřebné základy. A na stylem že potřebuješ objektiv takové délky a fotoaparát ze statisíce, jak je to prezentováno v nových knihách. Já jsem začal sbírat knihy, které se zabývají fotografií vydané právě před rokem 89 a našel jsem tam tolik inspirace, že se mi seznam fotek pořád rozrůstá a nevím zda ho někdy dokončím. Nebo hodně pomáhá youtube, ale tam je potřeba dobrá poslechová angličtina a vybrat si videa čistě o kompozici.

That is a terrific image! Well done.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61536.69
ETH 3445.53
USDT 1.00
SBD 2.50