You are viewing a single comment's thread from:

RE: Impressions from Amsterdam

in #travel6 years ago

Mange flotte bilete denne gongen også @Tobixen
Men i nettlesaren min, Safari, kom berre den siste halvdelen av bileta fram.
Dei andre var markert som eit spørsmålsteikn.

Sort:  

Uff, jeg gjorde en tabbe da jeg lagde artikkelen. Skal se om jeg får fikset dette opp skikkelig.

Nå er omtrent ingen bilder synlige for meg ... men jeg tror det skal rette seg opp dersom jeg teller rolig til ti og tar en full reload.

Eg var inne på posten din nettopp @Tobixen
Då var alle bileta komne fram.
Det første biletet frå Amsterdam der du samanliknar bygninga med operaen i Oslo var verkeleg fint.
Mange takk for alle bileta @Tobixen

Forøvrig interessant å se hvor mange som skryter over en fin post uten å kommentere at bildene er knekte :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56716.01
ETH 2322.02
USDT 1.00
SBD 2.38