You are viewing a single comment's thread from:

RE: Travelling alone

in #travel6 years ago

Ik heb verschillende malen solo gereisd. Het was raar in het begin, maar een van de beste beslissingen die ik heb genomen om mezelf beter te leren kennen. Want je bent verantwoordelijk voor jezelf (eten, drinken, slapen, kleren (laten) wassen, hoe en waar verder reizen).
Al snel had ik de smaak te pakken... ik verbleef voornamelijk in hostels, dus eenzaam was ik niet echt.
En als ik dan alleen was, dan vond ik alleen lunchen bijvoorbeeld niet zo aangenaam.

Sort:  

Dat geloof ik dat het een van de dingen is waardoor je jezelf leert kennen en ik denk oprecht dat het goed is voor iedereen om eens een keer te doen!

Maar idd ik vind het gewoon niet zo gezellig! Maar bij mij blijkt de helft van de fun te zijn om het te delen en zeker alleen eten vind ik echt heel suf, terwijl ik echt een enorme voedselliefhebber ben.

Ik bedenk nu ook dat ik voor de alweer voor de derde keer naar een nieuw land ga verhuizen. Over jezelf leren kennen gesproken ;)

Dus idd ja zeker een keer doen! Maar van mij hoeft het niet meer

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62502.56
ETH 3008.63
USDT 1.00
SBD 3.50