Sort:  

Katıldığım yayınlarda ve gittiğim yerlerde genelde bundan hediye ediyorum ya da güzel fotoğraflar çekmeye çalışıyorum, evde 3 boyutlu yazıcım ile basıyorum, Youtube kanalım 1 milyon izlenmeye ulaşmak üzere o zaman tekrar bir hediye dağıtımı yapmayı düşünüyorum :)

alp hocam selamlar senin videon hariç steemit açıklayıcı başka video yok ben ve benim gibi yeni başlayanlar tam olarak detaylı video istiyoruz örneğin vote nedir votes nedir botlar varmış bunlar kimdir :)) ne iş yaparlar kimler abone olmak lazım abone nasıl kazanmam lazım durmadan yorum mu yapmam lazım vs vs gibi sorularımız var bu konu hakkında tr olanlar pek paylaşım içinde değiller sanırım yada biz yeniyiz diye uğraşmak istemiyorlar yardımcı olursan sevinirim

Merhaba, burada bulunan TR topluluğu oldukça yardımsever fakat biraz sabırlı olmak gerekiyor. Bende şu anda 4 tane video çektim, bu haftasonu boş vakit bulabilirsem video serisine eklemeler yapacağım.

Anladım bekliyoruz alp hocam

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54960.01
ETH 2314.51
USDT 1.00
SBD 2.32