Tvé sny se mohou stát skutečností!steemCreated with Sketch.

in #travel7 years ago

Říká se, že správná energie, správný směr, kvalitní spolupráce, skvělý kolektiv a podpora rodiny Tě přivede ke snům. Víte ... ono se to pouze neříká, tohle je skutečnost!

Můžeš být skeptický, můžeš se neustále vymlouvat a čekat, můžeš stále něco odsouvat na “zítra”, můžes stále v něco doufat, můžeš vše!

A pokud můžeš vše, tak ... proč by jsi nemohl být svobodný a plnit si své sny? 👌🥂

Děkuji rodině a přítelkyni za obrovskou podporu. Rodiče moc dobře vědí, kam směřujeme! A proto jim to také mnohonásobně vratím! I kdyby to mělo trvat 10 let, tak se to vyplatí! Děkuji! ❤️

Děkuji všem, kteří jdou s námi! Děkuji všem, kteří vědí, že spojujeme radost, lásku, energii, smích, spokojenost, cestování, přátelé, svobodu a opravdové štěstí! ❤️

Uvědomil jsem si, že myšlenky a okolnosti ovládnout mě ... a nebo ... se naučím ovládat sám sebe, své myšlenky a naučím je směřovat ke snům!

Před pár lety se mi smáli, copak to čtu za “hloupé” knihy 👀
Před pár lety jsem poslouchal, jaký jsem blázen 🤔
Před pár lety jsem denně slýchával, že je to hloupost.

POKUD CHCEŠ MÍT TO, CO VĚTŠINA NEMÁ, MUSÍŠ DĚLAT TO, CO VĚTŠINA NEDĚLÁ!
BUĎ V KONTAKTU S LIDMI, KTEŘÍ TI DO ŽIVOTA DAJÍ ENERGII!
VYHÝBEJ SE LIDEM, KTEŘÍ TI ENERGII BEROU!
ŽIJEME POUZE JEDNOU, TAK ŽIJ!
🥂

Našim cílem je 365 dní v roce dovolená! 😊

Sleduj INSTAGRAM: michalparkansky1995

🌍 Objevuj svět novým způsobem! 🌍
👉 #T4YourLife www.t4yourlife.com 👈

JAKÝ JE TVůJ CÍL VE TVÉM ŽIVOTĚ?

👇 Napiš do komentářů 👇

#travel #business #success #family #hapiness #huge #vision #dreams

3.jpg1.jpg2.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60696.91
ETH 2593.10
USDT 1.00
SBD 2.56