You are viewing a single comment's thread from:

RE: Beauties of Yucatan: natural appeal of the enchanting island of Holbox

in #travel5 years ago

Kokso pekne! Ta prva foto je hrozne super...vlastne vsetky su :D aj tie pred zapadom..ja som si nikdy ani neuvedomil ze tie hammocky su realne..uz som ich videl na takychto podobnych fotos a som vzdy myslel, ze sa to len na hammocky podoba :D to su public? sa tam mozes len tak vyvalit?

Sort:  

Jo můžeš se tam libovolně a zadarmo vyvalit. Třeba takhle :D

IMG_20190401_155157.jpg

Ty si láska😍💙

:-*

Pozeram na tu foto a musim si opakovat: "som stastny, nic mi nechyba, som stastny nic mi nechyba" :D

Posted using Partiko Android

:DDD ...dal ses na afirmace, jo?

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58387.03
ETH 2359.14
USDT 1.00
SBD 2.37