Den 6, The day 6

in #travel6 years ago (edited)

Den 6:

V noci mne probudily nejdříve blesky, hřmění a obrovská bouřka prohánějící se nad Zugdidi, následně jsem v klidu usnul. Bohužel mne pak probudily hlasité větry mého německého spolubydlícího, které se hřmění v několika případech vyrovnávaly.. 🌩💨

Ráno jsme s němcem Danielem, který měl piercingy v tvářích, nose a a rtu, sdíleli snídani. Jablka, meruňky, sýr a chléb. Byl to velký sympaťák a v jeho úsměvu se vyjímal vyražený zub. Proto mě trochu překvapilo jeho povolání... vychovatel ve školce 😬

Po snídani a loučení v hostelu jsem se vydal najít maršutku do Mestie. První, co jsem našel byl týpek, který mi nabídlo celou mašínu (dodávku) za 120gel (1000kč). Haha. 💩 Naštěstí jsem maršutku našel 😊 a velkým překvapením bylo, že měl řidič v maršutce měl v rádiu flash disk s pop music typu Rihanna, Beyonce nebo Jay-Z. 😀

Cesta začala tím, že jsme jeli vyzvednout ledničku a spolu s řidičem a dvěma američany jsme jí připoutali na střechu. 🤗
Zároveň jsem se seznámil s gruzíncem, který seděl přede mnou a každé 3 minuty se otočil a řekl příjmení čechů, která znal 😊 Nedvěd, Rosický, Havel, Kouba.. 😊 vždy to potěší 👍

Stoupali jsme z 300 m.n.m. do 1500 m.nm.
Zase jsem se nepoučil , jak je to se změnou tlaku a lahví na vodu a polil si klín. Dvakrát ☹️💦 Příroda krásněla a krásněla! Nemám pro tu nádheru dostatek slov. ⛰😍 Při jedné pauze jsem si šel vyfotit jezero pod námi, a v tu chvíli na mne pán z auta volá: Aktuda vy?! Odpovídám: Čechoslovak. Odpověď: hohooo Masaryk prezident a kynutí rukou, mě opět velice potěšila. 😊
Ke konci náročné cesty do Mestie jsme v protisměru potkali Škodu 120 s českou poznávací značkou začínajíci písmeny OH. Jestli víte, o koho jde, tak je pozdravujte. 😊😊

Mraky na nebi ubývaly, krávy a prasata na silnici přibývaly. 🌞 Myslím tím zvířata..
Když jsem vystoupil z maršutky, šlápl jsem do hovna. 💩 Po ubytování jsem se šel projít z jedné strany města na druhou, cestou jsem si koupil zeleninu a ovoce. Bohužel rozdíl mezi tím, jak chutná ovoce a zelenina tady a u nás, je velký. Ve prospěch gruzínské přírody a v neprospěch našich hnojiv. ☹️

V parku jsem si sedl a jedl, naproti mě si sedly dva páry čechů, podělili jsme se o jídlo a pokecali o zážitcích z Gruzie a v jejich případě i z Arménie, kde už byli. Ze severu jsem došel až na jižní část Mestie a pokračoval až do sousedního města. Bohužel pak začalo pršet, tak jsem si stopl auto zpátky. Respektive auto si v Gruzii stopne Vás. 👍😂 Ještě si zajel do myčky umýt kola a dovezl mě zpátky do Mestie. Cestou na hostel jsem se ještě na trhu stavil pro zeleninu a chléb.

Nechci se dnes do ničeho zaplést 🍷🍺 a jdu spát s plánem zítra jít na jednodenní trek k jezerům Koruldi. Bohužel ukazatele na náměstí ukazují že stezka je doprava i doleva. 😛 Infocentrum je zavřené, tak zítra vyrazím podle pocitu ⛰😊

Ahoj!

——-

The Day 6:

Firstly, a giant storm woke me up this night, but I fell asleep quite quickly. However, the thunders from ass created by the stomach of my german roommate woke me up right after...🌩💨

I had a breakfast with this german guy Daniel, who has piercings in his cheeks, nose and lip. Apples, apricots, cheese and bread. Daniel is a very nice guy with special smile, missing one tooth.. With regards to his appearance, his job kind of surprised me -> teacher in the kindergarden. 😬

After the breakfast and saying goodbye, I went to find marsutka to Mestia. Firstly, I met a guy, who offered me the whole vehicle (minivan) for 120 gel (40 EUR). XoXo. 💩 Fortunately, I have found marsutka 😊 Surprisingly, the driver has in his radio flashdisc with pop music (Rihanna, Beyonce, Jay-Z etc.) 😀

Our way began with picking up the fridge and putting it on the roof with the driver and 2 americans. 🤗
Moreover, I got to know one georgian guy sitting next to me and telling me every third minute some surname of famous czech people he knows 😊 Nedvěd, Rosický, Havel, Kouba.. 😊

We were going from 300 m.a.s.l. to 1500 m.a.s.l.
Again, I didn’t think about the pressure with regards to my bottle with filter and spilt some water on me. Two times, just to be sure ☹️💦 The nature just got more and more beautiful! I cannot even describe that beauty with words . ⛰😍 During one stop (break) a man shouted at me: Where are you from? My answer: Czechoslovak. Him: Hohooo, Masaryk president...
We even met a czech car (Škoda 120) with letters HO on the plate number, so if you know who it was, greet them. 😊😊

Fewer clouds on the sky, more cows and pigs on the road. 🌞 When I get of marsutka, I stepped in the shit. 💩 I went to my hostel and then I walk from one side of the city to another, even bought some fruits and vegetables. Unfortunately, the difference between the taste of fruits and vegetables here and in Czech Republic is really big. Much better in Georgia. ☹️

I sat down in the park and started eating, right in front of me were sitting two couples from Czech Republic. We offered food to each other and talked about our experience from Georgia and theirs even from Armenia. From north I went to the south part of Mestia and then to the town next to it. Unfortunately, it started raining so I stopped the car back. Well, the car in Georgia is actually stopping you 👍😂 He even went to wash his wheels (tires) and drove me back to Mestia. On my way to hostel, I again stopped at the market to buy some vegetables and bread.

I don’t want to get into anything including🍷🍺 again today. So I am going to sleep with the plan to go tomorrow for hitchhiking to lakes of Koruldi. Unfortunately, the direction on the table in the city center is shown to both sides (left and right) 😛 The information center for tourists is closed, so I will see tomorrow, which way will my heart tell me⛰😊

Bye!37187874_434974940312764_6548423163175239680_n.jpg37312369_434975023646089_4472573565308239872_n.jpg37315313_434975126979412_4963311426128052224_n.jpg37258905_434975013646090_2958504152159748096_n.jpg37231700_434974960312762_5765840977512103936_n.jpg37262196_434975106979414_7939834632541831168_n.jpg37186876_434975130312745_6415216015210184704_n.jpg37188945_434974956979429_2988752361284960256_n.jpg37234335_434974930312765_4871186069845966848_n.jpg

Sort:  

Vidím, že mezi nás zavítal další cestovatel! Je úžasné, že se povětšinou nenajdou dva lidé se stejným pohledem na tu samou cestu nebo krajinu. Každý zdůrazní něco jiného.
Vítám Tě tedy mezi námi, Marku. Píšeš z Gruzie nebo jsi již zpět v Čechách?

Ahoj petecko, díky moc za přivítání! Deník jsem psal a píšu live na jinou sociální síť. Nyní jsem už přes měsíc na cestě a dávám na Steemit deník zpětně.

Nyní jsem v Arménii, jsem na delším tripu, ještě mě čeká Írán, Turkmenistán, Uzbekistán, Kyrgyzstán a Kazachstán.

WTF, rozmyslam, ze ako sa stalo ze som prehliadol vsetkych 5 predchazajucich postov :D Asi preto, ze si tam nedal ziadne foto, tak ten preview nebol az tak oci putavy. Nemas ziadne fotos? Fakt by som si rad nejake pozrel a podla mna by to spravilo aj cely post putavejsi. Niezeby si pisal nudne, dost ma to bavilo a trip total zavidim :) Fotos by proste boli bonus :D

Mraky na nebi ubývaly, krávy a prasata na silnici přibývaly.
Haha toto som uz tiez zazil :D 100 koz na ceste a jeden pastier daleko za nimi.

Vychovavatel v skolke bez predneho zubu znie dost zaujimavo :D O to skor, ze v Nemecku :D A inak ja som Slovak ale ked tak nad tym rozmyslam, vpodstate az o tolko viac Cechov po mene ako ten Gruzinec nepoznam. No joke :D

😊😊 bohužel edituji příspěvky přes mobil a mám problém s nahráváním fotografií.. 😛

Díky za komentář 😀

Dobrý večer! Každý nový člen nás potěší a Tvé psaní mě bude těšit dvojnásob neb mi bude připomínat roky, které jsem na Kavkaze strávil. Nutno říci, že země se jinak jeví turistovi (i delší čas pobývajícímu) a expatovi, který tam žije. Pro turisty je velmi, velmi přívětivá, tak si to krásně užij, je rozhodně co!! :-))

Dobrý večer! Díky moc, jsem rád, za tato slova. Užiju, užívám! :-))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59933.20
ETH 3191.47
USDT 1.00
SBD 2.44