My holiday job - Moja wakacyjna praca

in #travel6 years ago
W 2017 roku odwiedziłam po raz kolejny piękny kraj, Szwajcarię głównie z jednego powodu. W celach zarobkowych i, mimo że moja praca nie należała do najlżejszych i najprzyjemniejszych bardzo miło wspominam ten czas. Jestem zdania, że każda młoda dziewczyna powinna, chodź raz wyjechać, zobaczyć trochę świata i przy okazji coś tam sobie zarobić dla siebie. To taka maleńka szkoła przetrwania w tym wielkim świecie osobiście bardzo chciałabym tam wrócić i móc podziwiać te piękne krajobrazy. Cieszę się, że mam z kim dzielić się moimi dotychczasowymi doświadczeniami i zdobytą wiedzą. Szczerze polecam zobaczenie małego skrawka poza granicami Polski.
Sort:  

Co to za roślinki? Ty jesteś traktorzystką?

To jest tytoń, tak to jestem ja.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62007.73
ETH 2389.39
USDT 1.00
SBD 2.49