You are viewing a single comment's thread from:

RE: The Huniard Castle in Romania- one of the most beautiful in Europe- a movie by Laurentiu Balaceanu

in #travel6 years ago

Alex , nu sunt eu Laurentiu Balaceanu!!! Am precizat si in titlu ca sa nu creez confuzii!! Respect munca acestui om!!! Imi place sa promovez Romania asta e si nu ma gandeam sa castig prea mult din postul asta. Am si continut original postat si promit sa ma dezvolt si sa vin cu lucruri bune!! Ma bazez pe foto si videografie...In general imi place sa fac review-uri despre locurile unde calatoresc si imi place muntele...deci cam despre asta e vorba... Haejin pentru mine e unul dintre cei mai buni charteri ...de la el am invatat multe ..dar nu e unicul..multumesc pentru comentariu si regret daca am dezamagit pe cineva..promit insa sa vin cu continut din ce in ce mai bun

Sort:  

Nu, incercam sa imi dau seama de cate ceva despre tine.
Ai un tel nobil si sunt si altii care merg in directia asta.
Te am in vedere, daca nu ai intrat inca pe Discord, te asteptam pe https://discord.gg/MwVsPS , pagina @steemromania. Spor!

Multumesc!! Zilele acestea vreu sa fac un mini reportaj despre Semana Santa - Saptamana sfanta asa cum se desfasoara ea in Valdepeñas, oraselul din Spania in care locuiesc de 14 ani...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60328.18
ETH 2426.92
USDT 1.00
SBD 2.48