You are viewing a single comment's thread from:

RE: Travel Norway #9 - Austerdalsisen - first view on Svartisen's glacial landscapes

in #travel6 years ago

Wow, po prostu wow! Robi wrażenie! Chyba właśnie podjęłam decyzję, gdzie jadę w wakacje :)

Sort:  

W to konkretne miejsce czy ogólnie do Norwegii? Pod ten lodowiec można też dotrzeć od drugiej strony, ale tam nie byłem. Może uda się w tym roku jeszcze raz go odwiedzić... Dzięki za komentarz!

Ten lodowiec jest ekstra, ale chyba już nie starczy mi na niego czasu. Chciałam jechać pod namiot na/w Lofoty. Mam nadzieję, że jeszcze nie dotarły tam tłumy turystów i można spokojnie nasycić oczy widokami :)

No nie wiem z tymi tłumami, obecnie jestem w Polsce ale z tego co widziałem na początku kwietnia, sezon kamperowy już się zaczął...Może nie być tłumów ale powoli się pewnie zagęszcza, wisona to piękny okres - na górach nadal śnieg i lód a na dole pierwsze kwiaty i świeża trawka...

No właśnie, wiosna jest ekstra, ale niestety teraz nie mogę wziąć urlopu. Także zostaje mi lipiec-sierpień, czyli pewnie tłumy :/

Dokładnie tak jak piszesz...ja byłem na początku lipca, po południu ciężko się jeździ samochodem, bo wszystko blokują monstrualne campery, ludzi i fotografów wszędzie multum ale jeśli udać się nieco dalej od głównej drogi i popularnych wiosek, to można znaleźć prawie bezludne miejsca gdzie da się spokojnie rozkoszować klimatem tego miejsca, polecam eksplorację mniej znanych zakątków również!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 63782.14
ETH 3146.14
USDT 1.00
SBD 2.55