Sort:  

انهارده يوم غريب جدا

الجديد الى حصل النهاردة ان السعر نزل كامتوقع ل ٧٨٠٠

البتكوين نزلت لحرلاى ٥%

لسة سامع ف الأخبار قرار رفض ال بتكوين انها تكون etf فى أمريكا

فنزلنا انهاردة ل٧٨٥٥ دولار

و مش عارف الخبر دا

هيوصلنا على فين ف سعر البتكوين

طبعاً البتكوين بتأثر على مل العملات الباقية

انا شايف انها ممكن تنزل بالسعر يبنزل ل ٧٦٠٠

و بعدين ي.كمل ف الطلوع

من الليلة الماضية قررت ابدأ أجرب التجارة بال رافعة المالية

و السعر بعد ما وصل ٧٨٠٠ الى هو سعر الشراء

ما لحقتوش لأنى كنت بورشة للميكانيكا بصلح السيارة

لكن و أنا هناك شفت السعر و هو عند ٨١٢٠

عيال ما عملت الأوردو لحقت على ٨١٣٧

و بعدها الموبايل فصل شحن

و طبعاً مَس عارف أتحرك من عند الميكانيكي لأن السيار تحت أيده بالتصليح

المهم روحت البيت و قعدت اتابع و السعر بيطلع شوى شوى و عملا حوالي ١٦٠٠ دولار مكسب

و فجأة السعر بدأ ينزل بسرعة الصاروخ

لقيت المكسب بيقل فى دقيقة واحدة و أنا اشاهد بذهول

المهم قفلت العملية بسرع ف الدقيقة التالية بعد المكسب ما مزل من ١٦٠٠ دولار الى فقطططططط ٦ دولارات
ههههههههههه

البتكوين بتال فىً٨١٠٠

مش عارف اعمل اية

يمكن علشان احنا لألوية امد

بفكر آخذ أجازة انا كمان

أريح دماغى من وجع الري

هنتابع و نشوف

الموضوع حلو أوى بس عايز يتفهم كويس

الخوف تنط نقطة كبية

لسة السعر بيلعب فى ال ٨١٥٠ و ال ٨٢٠٠

البرنامج دا مش سهل

أقصد البلاتفورم بتاع ألَّبت مكس

محتاج وقت علشان الواحد يفهمه

لكن لو اتفهم كويس هنطير

قصدى المكاسب هتبقى عالية قوى

لكن لو اتسرعت يا معلم

هنقول عليك يا رحمان يا رحيم

زى ما بيقولوا فى الأمثال القديمة

السرعة تؤدى الترعة

التجارة بالمارجن او الرافعة

من أنتم ؟! هههههه

الْيَوْمَ يوم غريب جدا

دخلت من امبارح ب ١/٢ بتكوين مارچن

الحقيقة هى اكتر شوية ٣/٤ بتكويناية

السعر بتاع البتكوين كان ٨١٥٠ وقت دخولى

و قسمت الدمبلغ بتاعى على كذا سعر دخول

حتى وصلت لدخول آخر كمية على ٨٠٥٠

و كنت واخد مترجم شوية على
20X

و نوعت أجزاء تانية مابين ال ١٠ و ال ٥٠

لكنى لعبت فى المارچن لعد كدا

فالبتمكس خاطرهم كلهم على بعض

و حلت لى الدخول الاجمالي على ٨٠٧٨

و كمان خلتلى المارجن الإجمالية موحد على ٢٥ اكس

و حصل دروب جامد قوى لكن ما الكودتش

و حالياً البوزيشن لسة مفتوح و ربنا بستر

شفت الى حصل ؟

أهو ربنا ما سترهاش ههه

أهو ربنا فضحها بدل ما يسترها هههههه

مش عارف أكتب ربنا سترهاش .. و لا ربهم سترهاش .. ولا ربك و لا رب مين هههه

المهم خسرت حوالى ٦٠٠٠ دولار

لتصفيتها بالمارجن كويناية الا ربع

يعنى حوالى ٦٠٠٠ و شوية دولار راحوا فى ليلة و ضحاها

انا الصراحة طمعت

ربك ملوش دعوة بالموضوع

هو طمع ثم طمع ثم طمع ثم غشومية ثم عند من عندى

كنتً كسبان ٤٠٪؜ مارضتش بيها

ثمرنزلت الخسارة لنص الفلوس بتاعنى .. بقيت أقول يا مسهل

بهدها ارتفعت الأسعار و رجعت و شفت ال ٤٠ء٪؜ مكسب مرة تانية .. لكن تقول اية للطمع

ما رضيتم بال ٤٠ء٪؜. مكسب ( حوالى ٢٥٠٠ دولار فوق ال ٦٠٠٠ بتاعتى )

كنت متخيل انها لازم هتعلى ال ١٠٠٪؜ مكسب و يمكن أكتر

و أدى النتيجة .. فضل السعر ينزل ل ٥٠ء٪؜ خسارة. .. أفكر أوقف و ارضى بالخسارة؟

لا و الف لا .. العناد ابتدى

يا أكمل و يرفع معايا المكسب لفوق ١٠٠ء٪؜ .. يا أخسر كل شئ

و قد كااااااان .... نزل السعر كالبرق فى سرعتك فى أقل من ٢ دقيقي كنت نازل للصفر

وًخسرت كل شئ حتى أنى صورتها بالموبايل

صورت اليكويداشن بتاعى على شاشة التباوي للذكرى !!!!!!
هههههه

أقصد شاشة اللابتوب هههه

ايوه بضحك من غيظى بدل ما أتق هههه

احنا الى عملنا الفلوس مش هى الى عملتنا

وزى ما عملناها زى ما خسرناها

و باْذن الله نعرف نعمل زيها تانى بالعزيمة و الإصرار

و انا لسة بتعلم اشتغل ع ألَّبت مكس

مين الى بصوت لى هنا دا

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57642.15
ETH 2578.06
USDT 1.00
SBD 2.49