You are viewing a single comment's thread from:

RE: Routeburn Track - jeden z Great Walků na Novém Zélandu

in #travel6 years ago

hustý, to nezní jako trip úplně vhodný pro každého.. tak aspoň, že na Zélandu nejsou medvědi nebo jiné šelmy, které by ještě více mohly ohrozit člověka na životě?

Sort:  

Pravda, že kromě ptáka kiwi a nepříjemných sandflys se ohrozit mužeš akorat ty sám, když přeceníš své síly :)

Jo, sandflies jsou super otravný, hlavně ze začátku, než si na ně "zvykneš" :) Jižák je na chození super (ikdyž sever má taky svý kouzlo). Co ty osobně považuješ za nejhezčí místo, který si zatím na NZ navštívil?

Asi nemám pouze jedno které bych vypíchl ale na severu písečné duny, Cape Reigna, Tongariro a okolí Rotoury...jižák určitě Fiordland, Milford Sound, okolí města Queenstown a Mt. Cook (track Mueller Hut) + West Coast....všechno ma něco do sebe a zdaleka všechno jsem ještě nenavštívil :D

Jestli budeš mít ještě cestu do Gisborne, doporučuju Rere Rock Slides, je to sranda:) za mě určitě nejkrásnější výhled je Roys Peak :) Tak užívej! :) Já už jsem zpět v ČR a ráda vzpomínám :)

Ja už jsem právě taky zpět v ČR...a Roys Peak ani Rere Rock Slides jsem nebyl...bohužel

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70601.11
ETH 3576.21
USDT 1.00
SBD 4.78