Ankara ziyareti/ Anıtkabir ve müzesi

in #travel7 years ago

3 gün önce Ankara turu düzenledim.
Şansım vardı ki hava son derece güzeldi 🌞
İstanbul gürültüsünden trafiğinden kargaşasından gidip Ankara’nın Dışkapı bölgesinde yürümek çok keyifli geldi.
Kızılay’da konur mu onur mu tam aklıma gelmiyor ama sokak hayatı sevimli geldi özellikle gece 9 -10 saatlerinde ortaya çıkan sokak esnafları ve ucuza sattıkları çakma ürünleri sokakları süslüyor
Anıtkabir’e gittim sabah
Beklediğimden çok daha büyük bir yapıyla karşılaştım
Hele yan taraflarında bulunan müze baya büyüktü
Gezi sırasında iki defa nöbet değişimi gördüm
Heyecan verici bir görüntüydü
Ankara manzarası eşliğinde insanların fotoğraf çekme telaşına şahit oluyorsunuz
Velhasıl sevdim Ankara’yı
Otogardan ücretsiz servis imkanları var ✅
Metro altyapısı gelişmemiş ✅
Şehir sakinliği var ✅
Genel olarak böyle Bunlarda Ankara da çektiğim fotoğraflar image image image image image

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63725.17
ETH 2619.74
USDT 1.00
SBD 2.82