Seyahatimiz Daim Olsun [Cointurk 14. Projesi]steemCreated with Sketch.

in #travel7 years ago

Merhaba arkadaşlar,

@kusadasi tr topluluğunun gelişimi ve yeni başlayan üyelerine destek amacı ile proje düzenlemektedir. Ben de bu projelere elimden geldiğince katılım gösteriyorum. Yaklaşık 1 aydır aktif kullanıcı olduğum için bazı sorunlar yaşıyorum. Bu sorunlara çözüm üretmek amacıyla @kusadasi projelerine katılmakta payda var.

Bu projenin konusu hobilerimiz. Ben de kısaca kendi hobilerim ve keyif aldığım aktiviteleri sizlerle paylaşacağım. Öğrenci olduğum için bol bol zamanım var. Bu zamanı da maksimum nasıl değerlendiririm onun peşindeyim. Genel olarak gezenti diye tabir edilen tiplemelerden olduğumu düşünüyorum. Zaten ailemle aynı şehirde yaşamama rağmen göçebe yaşıyor oluşum buna işaret ediyor.

En büyük hobim, hatta yaşam tarzım gezmek dostlarım. İmkan buldukça çıkıyorum kabuğumdan. Otostop çekiyorum, kamp atıyorum, doğaya koşuyorum, fotoğraf çekiyorum, uçuyorum kaçıyorum.  


Bu görseli torosların dibinde kamp attığım bir köyde yağmur sonrası çekmiştim. Doğanın tüm tonları ve kokusunu hissedemeseniz de müthiş bir duygu olduğunu tahmin edebiliyorsunuzdur.  


Çadırın kapısının denize açılmasının ne denli güzel olduğunu kampçılar bilir. Sabah uyanırsınız ve çadırın içi denizin tonlarıyla dolmuş olur. Tabi tepedeki yakucu güneş sizi fazlasıyla yakmıştır. O halde koşarak denize girmek farzdır. Ayrıca su biraz da soğuksa keyif nedir, nasıl olur o zaman görürsünüz :)  


Kısa süreli olsa da fotoğrafçılık ile de uğraşmadık değil. Bu görseli de, "Evet evet fotoğrafçılıkla uğraşıyorum. Bari bunu fotoğraflıyım" diyerek arkadaşa çektirmiştim. Roma'da bir ara sokakta rastlamıştık ayrıca bu minnoş arabaya.  


Çektiğim en güzel fotoğraf sanırım budur. Gerçi bana sorarsanız o ana şahit olmak dışında hiçbir şey yapmadım. Her şey o kadar güzeldi ki bana sadece anı ölümsüzleştirmek kaldı. Floransa'da gün batarken nehirin eşsiz görüntüsü hala aklımdan çıkmıyor. Bir bira alıp tekrar oturmak ne hoş olurdu.  


Tabi bu bahsettiğim hobiler görsel olarak sunabildiklerim. Bunların haricinde dans (tango) ediyorum ve düzenli olarak sinema/tiyatroya gidiyorum. Unutmamak gerek, hobilerimiz olmadığı sürece sıkıcı bir hayatın koşturmacasıyla yok olup gideriz.  


"Bu postun geliriyle kendime power up yapacağım"
Sort:  

Fotoğrafları görünce resmen ağlayasım geldi yav.

abi benim de ya. bi de hepsine senle gitmişiz şaka maka :)

ben köşede ağlıyorum. gelip alırsın beni oradan.

sakinleştin mi ?

daha iyiyim.

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly � Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by embesilikat from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 61940.19
ETH 2433.78
USDT 1.00
SBD 2.50