Route Diary - Rota Günlüğüm #1 [TR]

in #travel7 years ago

Hello friends, I travel frequently due to my work. I travel between Afyonkarahisar-Uşak-Burdur-Antalya 3 days a week. I decided to start a series of route diaries for these trips.

Merhaba arkadaşlar, işim gereği sık sık seyahat ediyorum. 2 güne bir Afyonkarahisar-Uşak-Burdur ve Antalya arasında mekik dokuyorum. Bu seyahatlerimle ilgili bir rota günlüğü serisi başlatmaya karar verdim.

Bugün sabah 09:00 sularında Afyonkarahisardan hareket ettim. İlk olarak Antalya'ya vardım. Antalya'da işlerimi hallettikten sonra yol üzerinde bu güzel büstü gördüm. Ve fotoğrafını çekerek sizlerle paylaşmak istedim. Bundan sonraki rota günlüklerimde daha detaylı fotoğraflar ve hikayelerle karşınızda olacağım.

Sort:  

This post has received a 1.13 % upvote from @booster thanks to: @ademkrgl.

"Suphesiz ki Antalya dunyanin en guzel yeridir"
Mustafa Kemal Ataturk!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63313.88
ETH 2629.50
USDT 1.00
SBD 2.76