Wprowadzenie do bloga

in #trash6 years ago (edited)

Witam wszystkich czytających pierwszego post posta na moim blogu. (Tych o akcji z ACTA2 nie liczę bo były one tworzone w przypływie emocji)

W telegraficznym skrócie chciałem przedstawić wszystkim (nie licznym :) ) czytelnikom mojego bloga na czym będzie on polegał i co będzie się na nim pojawiało.

Moim zamysłem było, jak sama nazwa tego formatu głosi, tworzyć bloga. Nie będzie to jednak blog tematyczny.
Będzie on takim moim śmietnikiem przemyśleń i wydarzeń.

Jeżeli coś uda mi się stworzyć/osiągnąć także będę to publikował.

Mam nadzieję, że przynajmniej niektórym przypadnie do gustu taki śmietnik i zostaniecie na dłużej!
Ps. Nie wiem jak to będzie z częstotliwością publikowania. Wiecie czas i wena twórcza to zdradzieckie bestie obiecują, że będą a potem ich nie ma hehe :P
5f1e55f04cc02ecee5d985e2bc862127.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 60478.98
ETH 2653.75
USDT 1.00
SBD 2.45