You are viewing a single comment's thread from:

RE: Translations in open-source world and Utopian

in #translations6 years ago

Haklısın ben de bir ara bakmıştım sonra bıraktım çünkü yarısını benim çevirip yarısını başkasının çevirdiği bir uygulamada dil bütünlüğü olmadığını görünce saçma sapan bir şey oldu. Ben de niyeyse çok takılıyorum böyle şeylere. Bizim de Github'ta projelerimiz var ve open source olayını çok önemsiyorum herhalde ondan. Kalite hoşuma gitmeyince sıkıntı bastı bıraktım sonuç olarak. Sadece para için değil de gerçekten yaptığı işin neye yaradığını anlayarak yapanlar gerçekten faydalı bir iş yapıyorlar ama ne kadarı öyledir bilemiyorum. Kendi projelerime yapılmasını istemezdim açıkçası.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58913.67
ETH 2640.76
USDT 1.00
SBD 2.42