tüdrukut leida ja ma tahan temaga abielluda! "Ilmselt on arma

in #traju7 years ago

imetama ja leidma Sir Grimsby, tema ustav teenija, tema kõrval. "Mis toimub?" Küsis Sir Grimsby. Ta on õnnelik, et prints Erik on elus. "Seal on tüdruk," ütles Prince, kes ikka veel segaduses näib. "Tüdruk päästis mind ja siis laulsin. Tema hääl oli väga meloodiline. Ma pole kunagi kuulnud nii ilusat häält. Ma tahan tüdrukut leida ja ma tahan temaga abielluda! "Ilmselt on armastus ka Prints Erik.

Kuningas Triton oli vihane, kui ta avastas, et Ariel oli inimestest armunud. Ta sõitis kohe koopa juurde, kus Ariel hoidis oma vara kogumist. "Isa, ma armastan teda!" Ütles Ariel: "Ma tahan olla temaga!" "Ta on mees! Söö kala! "Triton karjus," Mitte mingil viisil! "Ta tõstis oma tridentide jälje. Ta välkkiire ähvardas kõik Arieli aarded. Siis läks merede kuningas. Ariel kattis oma nägu ja nuttis.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61265.70
ETH 3429.20
USDT 1.00
SBD 2.50