Prentsaurrekoan, Erik printzeak maitemindu egin du.

in #traju7 years ago

irribarretsu eta Sir Grimsby, bere zerbitzari leiala, bere aldetik aurkitu. "Zer gertatzen da?" Galdetu zion Sir Grimsbyk. Pozik dago Prince Erik bizirik dagoela. "Neska bat dago", esan zuen printzeak, oraindik nahasita begira. "Neska batek salbatu ninduen eta gero kantatu. Bere ahotsa oso melodia zen. Inoiz ez nuen entzun ahots eder hori. Neska aurkitu nahi dut eta ezkontzea nahi dut! ". Prentsaurrekoan, Erik printzeak maitemindu egin du.

Triton erregeak amorrua zuela jakin zuen Arielek gizaki batengan maitemindu zela. Ariel bere haurtxoa gordetzen zuen haitzuloan sartu zen berehala. "Aita, maite dut!" Ariel esan zuen: "berarekin egon nahi dut!". "Gizon bat da! Arraina jaten! "Triton oihu egin zuen" Ez dago inolaz ere! " Tximistaren distirak Ariel altxor guztiak suntsitu zituen. Ondoren, Itsasoen erregea joan zen. Arielek aurpegia estali eta oihuka hasi zen.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 56523.53
ETH 2982.54
USDT 1.00
SBD 2.15