finde pigen, og jeg vil gifte mig med hende! "Prins Erik h

in #traju7 years ago

sug op og find hans trofaste tjener Sir Grimsby ved hans side. "Hvad sker der?" Spurgte Sir Grimsby. Han er glad for, at prins Erik lever. "Der er en pige," sagde prinsen, der stadig ser forvirret ud. "En pige reddede mig og så sang. Hendes stemme var meget melodisk. Jeg havde aldrig hørt sådan en smuk stemme. Jeg vil gerne finde pigen, og jeg vil gifte mig med hende! "Prins Erik har tilsyneladende også forelsket sig.

Kong Triton var rasende, da han fandt ud af at Ariel var forelsket i et menneske. Han svømmede straks ind i hulen, hvor Ariel holdt sin samling af ejendele. "Far, jeg elsker ham!" Ariel sagde: "Jeg vil være med ham!". "Han er en mand! Spis fisken! "Triton råbte:" Ingen måde! "Hun løftede sit trident spor. Hans lynnedslag ødelagde alle Ariels skatter. Så gik havkongen. Ariel dækkede sit ansigt og råbte.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66201.27
ETH 3279.18
USDT 1.00
SBD 2.70