met haar trou! "Prins Erik het blykbaar ook verlief geraak

in #traju7 years ago

Opsoek en vind sir Grimsby, sy getroue dienskneg, aan sy kant. "Wat gaan aan?" Het mnr. Grimsby gevra. Hy is bly dat prins Erik lewendig is. 'Daar is 'n meisie,' sê die Prins, en kyk steeds verward. 'N Meisie het my gered en toe gesing. Haar stem was baie melodieus. Ek het nog nooit so 'n pragtige stem gehoor nie. Ek wil die meisie vind en ek wil met haar trou! "Prins Erik het blykbaar ook verlief geraak.

Koning Triton was woedend toe hy uitvind dat Ariel verlief was op 'n mens. Hy het dadelik in die grot geswem waar Ariel sy versameling van besittings gehou het. "Pappa, ek is lief vir hom!" Ariel het gesê: "Ek wil by hom wees!". "Hy is 'n man! Eet die vis! "Triton skreeu:" Geen manier! "Sy lig haar treurige spoor op. Die flitse van sy bliksem het alle Ariels se skatte verwoes. Toe het die koning van die see gegaan. Ariel het haar gesig bedek en gehuil.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64450.12
ETH 3153.87
USDT 1.00
SBD 2.52