Ариэль хүнийг хайрладаг гэдгийг олж мэдээд хаан Тритон уурлажээ. Тэрбээр

in #traji6 years ago

Түүний итгэмжилсэн зарц Гримсбигийн хажуугаар өнгөрөөч. "Юу болоод байна?" Гэж Гримсби асуув. Хунтайж Эрик амьд гэдгийг тэр баярладаг. "Үгүй ээ, охин байна," гэж Ханхүү хэлэхэд гунигтай байна. "Нэг охин намайг аваад дараа нь дуулж байсан. Түүний дуу хоолой маш уянгалаг байв. Би ийм сайхан дуу хоолойг хэзээ ч сонсож байгаагүй. Би охиныг олохыг хүсч, түүнтэй гэрлэхийг хүсч байна! "Гэхэд Эрик Эрик бас хайртай болсон байв.

Ариэль хүнийг хайрладаг гэдгийг олж мэдээд хаан Тритон уурлажээ. Тэрбээр тэр даруйдаа Ариэлийн агуулахын цуглуулгадаа хадгалдаг байв. "Ааваа, би түүнд хайртай" гэж Ariel хэлэв. "Би түүнтэй хамт байхыг хүсч байна" гэжээ. "Тэр хүн! Загаснаас хоол! "Гэж Triton" Ямар ч аргагүй! "Гэж хашгирав. Түүний аянга нь Алиелийн бүх эрдэнэсийг эвджээ. Дараа нь тэнгисийн хаан явж байна. Ариэль түүний царайг бүрхэж хашгирав.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64344.02
ETH 3142.36
USDT 1.00
SBD 4.01