Un Nou Informante

in #traducere6 years ago

La-estructura-de-la-entrevista.jpg

Iese la lumină pentru a dezvălui lucrul desfășurat în programul biologic secret, într-o instalație subterană, sub deșertul New Mexico, Emery Smith, informantorul ce până acum era cunoscut ca "Paul". Poate că l-ați văzut în filmul Sirius unde a disecat un corp umanoid din Atacama. În acest episod introductiv, ne explică pe larg procesul de introducere în programul secret militar în Kirkland, AFB în New Mexico, unde i s-a cerut să disece monstre de țesut de corpuri extraterestre.

Acum, în filmul Sirius se face o autopsie a unui corp de ET în aparență, de 15 cm înălțime.

Corect ... cine din film face acea autopsie?

Eu am fost vice-președintele CSETI pentru aproximativ 5 ani, iar ceea ce s-a întâmplat a fost că a existat bineînțeles această ființa care era deținută de un laborator civil din Spania.

Și de fapt guvernul a avut-o înainte de oricine altcineva, dar nimeni nu știe asta.

Așa că treaba a fost că oamenii cu care lucram și au văzut CSETI, au decis că ar fi o idee grozavă să venim aici și să-i facem o autopsie și să luăm ceva ADN, deoarece dacă faci asta, se surclasează totul. Și haideți să mergem la o universitate majoră, care s-o facă.

Așa că având trecutul meu, lucrând cu țesuturi de origine nepământeană, în aceste programe compartimentate, am văzut peste 3.000 de astfel de chestii, asta ar fi fost un câștig pentru mine să fiu persoana care face autopsia în echipa de seniori.

Iar eu am fost de asemenea asistat de Dr. Steven Greer și Dr. Jan Bravo. Și au existat de asemenea niște doctori acolo, fiind martori la asta și m-au ajutat să recoltez acest țesut.

Eu cred că nu mă va ierta nimeni dacă noi nu discutăm, cel puțin în primul episod, pentru a începe, despre cum ai ajuns tu să ai doctorate medicale multiple ca nivel de cunoaștere, din programe militare secrete.

Continuarea postării plus video complet, joi pe blogul
https://realitateposibila.blogspot.com/

Sort:  

Hello @paulmarian! This is a friendly reminder that you have 3000 Partiko Points unclaimed in your Partiko account!

Partiko is a fast and beautiful mobile app for Steem, and it’s the most popular Steem mobile app out there! Download Partiko using the link below and login using SteemConnect to claim your 3000 Partiko points! You can easily convert them into Steem token!

https://partiko.app/referral/partiko

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62494.88
ETH 2428.89
USDT 1.00
SBD 2.65