You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dlaczego tak trudno zarobić na giełdzie

in #trading7 years ago

Bardzo fajny artykuł! :-) Zgadzam się coś w tym jest, że małe kwoty nie robią wrażenia.

Można też stosować różne sztuczki aby sobie pomóc np. to co wspomniał w komentarzu @tertus. Uświadomienie sobie , że inwestuję 1% na pozycję mi dużo pomagało. Przestałem patrzeć na kwoty jako takie, że np. ryzykuję na zagranie tyle co "babcia dostaje co miesiąc renty" - ja akurat takich kwot na jedną pozycję nie przeznaczałem. Nie pozwalało mi zarządzanie kapitałem.

Inną ciekawą pomocą było mówienie sobie - "handluję wykres a nie kwoty pieniędzy" albo traktowanie kapitału jako narzędzia do pracy pozbywając się w głowie wyobrażenia banknotów.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63702.19
ETH 2490.35
USDT 1.00
SBD 2.67