نحوه رسم کانال و ترید کردن در یک کانال / بخش اولsteemCreated with Sketch.

in #trading2 years ago

این بخش اول از یک ویدیوی آموزشی برای نحوه رسم کانال قیمتی (کانال معاملاتی هم بهش میگن) و نحوه نوسان قیمت در این کانال هاست.
trading channels or price channels, how to draw them?


در انتهای ویدیو هم تحلیل بیت کوین رو که در ویدیو های 10 و 12 گذاشته بودم به روز می کنم. اگر نیاز بود اول اونهارو ببینید.

در طول ویدیو یک اشاره ای هم به اندازه گیری ممنتوم (قدرت حرکت) می کنم که در ویدیوی زیر می تونید اون رو کامل ببینید:

...

ممکنه بتونم در کامنت ها به سوالاتی از شما پاسخ بدم که باعث خوشحالیم خواهد بود.
و مثل همیشه ازتون خواهش می کنم کانال رو به دوستانتون معرفی بفرمایید.

تو بخش دوم که آدرسش رو این زیره، مثال های بیشتری میزنم، درباره تفاوت نحوه استفاده از کانالهای درازمدت و کوتاه مدت صحبت می کنم و ارز ریپل رو تحلیل کوتاهی می کنم:

...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63878.47
ETH 2625.83
USDT 1.00
SBD 2.79