Steemit'in Saklı Kralı Zorto :D [Cointurk 16. Projesi]

in #tr6 years ago

Öncelikler SA millet. Pek okuyan olmayacak ama eğer sen bu yazdıklarımı okuyorsan GALP GALP

Kuşadası'nın başlattığı Cointurk projeleri ile oy alamayan bir çok yeni kullanıcı bu sayede oy almaya başladı. 0.01 oylarla mutlu olan insanlara 1-2 oy vererek onları Steemit oluşumunu daha çok sevmelerini sağladı. (Yağ çekmiyorum xd)

Şimdi 16. Projede bahsedildiği gibi steemit'i öğrendikten sonra hayatımda nelerin değiştiğini yazacağım.

Öncelikle steemit ile nasıl tanıştım onu anlatayım kısaca;

Son zamanlarda bitcoin fiyatının deli gibi artmasıyla ben de az olan birikimimi daha fazla yapmak için bir kaç bilgi okumak istemiştim. Çeşitli sitelerde dolanırken bir baktım kendimi youtube'da bulmuşum, burada madencilik ve çeşitli bilgilerle dolu olan videoları izlerken karşıma Alp Işık adında bir kanal çarptı. Bu kanalı daha önceleri de izliyordum ve işime yarayabilecek bilgi bulma umuduyla kanalda bulunan videoları incelemeye başladım ve sırayla videoları izliyordum.
Daha sonra steemit ile para kazanma diye bir video serisi dikkatimi çekti ve hemen açıp izlemek istedim. Açtığım video 5. yani steemit konulu video serisinin sonuncu halkasıydı. Bu şekilde izlersem pek bir şey anlamayacağımı düşündüm ve o videoyu kapatıp serinin ilk videosu olan 1. videodan izlemeye başladım ve 1-2-3 derken tüm videoları izledim. İlk izlerken dedim vay arkadaş adamlar ne paralar kazanıyor hatta hemen videoda gördüğüm kazançları $ olarak hesaplayıp tlye çeviriyordum.

Postun altında 100$ dolar yazıyorsa google'a geçip hemen "100 dolar kaç tl" diye aratıp kendimi gaza getiriyordum :D

O zamanlar site hakkında pek bilgi sahibi olmadığım için o kazançları dolar olarak algıladım ve o rakamlar bile benim için çok büyüktü. Daha sonra siteye üye oldum ama onay alma işlemi 2-3 gün sürüyormuş ben de o sıra boş durmadım ve gidip steemit üzerinden search butonu ile "TR" "Türk" ve "Türkçe" gibi kelimeleri araştırdım bu sayede site üzerinde bulunana Türkleri bulabilecektim :D Ve evet buldum da. Daha sonra hemen gidip discorda katıldım sss bölümünde yer alan tüm postları üyeliğim onaylanana kadar geçen sürede okumuştum.

Steemit Kullanmaya Başladıktan Sonra

Bu görseli ortam şenlensin diye ekliyorum hemen tilki dolanmasın kafanızda :D

Bunu çok net söyleyebilirimki steemitten sonra hayatım büyük oranda değişim gösterdi. Belki çok post paylaşmıyor olabilirim uzun zamandır ama emin olun yazılan çoğu postu okuyorum. Okulum yüzünden pek post yazacak zaman bulamıyordum ama artık bunu için zaman ayırmaya çalışacağım. Okulda evde otobüste bile telefondan steemit'e bağlanarak ne olmuş ne bitmiş diye kontrol ediyor insan ister istemez.
Steemitle beraber çeşitli şeyler de öğrendim mesela ufaktan python öğrenmeye çalışıyorum. Buna başlamamın büyük sebebi de tr topluluğunda bulunan bir isim :D şimdi adını söylemeyeyim şımarmasın xd. Kodlarla uğraşmayı seviyorum yani düşünsene hazırladığın bir yazılım karşına geçip senin saatler yapabildiğin şeyi saniyeler içinde yapabiliyor bu mükemmel bir şey.

Buraya kadar okuyan herkese teşekkür ederim. Bundan sonra çok daha fazla yazmaya çalışacağım umarım topluluk olarak çok daha iyi bir duruma geliriz.
Sort:  

Hello, you received an upvote from @steemdunk thanks to @zorto! Steem Dunk is an automated curation platform that is easy to use and built for the community. Join us at https://steemdunk.xyz

You got a 10.00% upvote from @minnowfairy courtesy of @zorto!

You got a 0.94% upvote from @allaz courtesy of @zorto!

Congratulations @zorto! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Zorto from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67958.74
ETH 3273.25
USDT 1.00
SBD 2.65