You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kişisel gündemim #01 : IELTS ya da "N'olcak bu İngilizce'mizin hali?"

in #tr6 years ago

Ben de Londra’ya taşınmayı planlıyorum eylül gibi. Sanırım mevcut rahat hayatı bırakıp yeniden bir hayat aramak sona yaklaştıkça zorlaşıyor. İlk başlarda mesleğimi yapmasam da olur diyordum ancak şu anda ya mesleğimi yapamazsam diye düşünüyorum. İngilizlerin sistemi ile alakalı olarak tam denklik almam gitmeden mümkün değil zaten onu da biliyorum. Bahane üretmeye başladım gibi geliyor. Umarım her şey istediğiniz gibi olur. Süreci paylaşırsanız bir çok arkdaşa yardımcı olacağından şüphem yok. Devamını bekliyoruz. 💪💪

Sort:  

Son iki sene içerisinde Londra'ya yerleşen çok arkadaşım oldu. Onlar da senin gibi önce "mesleğimi yapmasam da olur" dediler sonra aynı şekilde "ya yapamazsam" diye korktular ama şimdi hepsi kendi işlerini yapıyorlar hem de buradakinden çok çok daha güzel şartlarda. Bizler bu ülkede o kadar çok zorlanıyoruz ki hep aklımız daha kötü duruma düşersem ihtimaline gidiyor. Kendi işini yapmayan tek bir arkadaşım var o da kendi tercihiydi. Daha basit bir iş yapıp, stresten uzak yaşarım düşüncesiyle istemedi. Barda çalışarak bile buradakinden daha kaliteli hayat yaşadığını düşünürsen bir süre başka iş yapsan bile üzülecek bir şey yok. O yüzden hiç korkma, gözünde büyütme. Gözünde büyüttükçe ortama, sisteme alışma sürecini uzatırsın sadece. Doğal akışına bırak, git tadını çıkar, keyfini çıkar, farklı insanlar farklı işler farklı çalışma ortamları gör, bir gün dönüp gelsen buraya, bu bile çok önemli bir deneyim insan hayatında.

Bizim süreç daha uzun sürecek gibi görünüyor ama ara ara güncellemeleri paylaşırım tabii. Bir kişinin bile işine yarasa ne mutlu. Bizde zerre tereddüt yok, ne olacaksa olsun dert değil, kendi işimi yapmışım başka bir şey yapmışım ne farkeder. Daha huzurlu olayım yeter. Bana kalsa hemen bir sırt çantası toplar bir saate binerim uçağa, sanırım o yüzden bana kalmıyor :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 64052.62
ETH 2530.03
USDT 1.00
SBD 2.65