Architectural samples 3(Mimari örnekler 3)

in #tr7 years ago

IMG_7250 (Edited).JPG

A beautiful Architecture from Malmö. I went there to see "Turning Torso" but Architectural environment was unbelivable. All city was a museum for me. I realy envy who lives there. Not just the building people live there was also amazing . They all do sports. Say hi to you. very kind an gentle. I admire this city . I hope I will live there someday.


TR


Malmö'den Güzel bir mimari. "Turning Torso" yu görmeye gitmiştim aslında ama çevredeki mimari de inanılmazdı. Tüm Şehir benim için bir müze gibiydi. Burada yaşayan insanları bir nevi kıskandım. Sadece şehir değil insanlarda sıra dışıydı. Neredeyse tamamı spor yapıyor. Size geçerken selam veriyor. Kibar ve nazikler. Bu şehre hayran kaldım. Umarım gelecekte bir gün ben de burada yaşarım.

Sort:  

Mimari bilgim olmasada benimde hoşuma gitti hocam ve inşallah bizde birgün birbirimize gülümseyerek selam veririz

İnşallah. Resmen insanın gününü güzelleştiren bir etkinlik.

Değişik bir dizayn olmuş bu ,paylaşım için teşekkürler :) bende Zaha Hadid'in eserleriyle ilgili bir yazı yazdım belki hoşunuza gider ve ilham alırsınız :)

Zaha'dır o Zara olsa duramazsın :)
Star mimarlardan. Pek benim mimari anlayışıma uygun değil mimarisi ama iyi bir estetiğe sahip olduğu kesin.

Ahahahah kesinlikle dogru dedin cok tesekkurler :D

Gayet estetik bir fotoğraf. Bu kadar estetik olan bir yerin insanlarına da bu yakışır :) Bir daha ziyaret etmeniz dileğiyle...

Bir daha ki sefere orada ikamete başlamak dileği ile paylaşmıştım :) Ziyarete döndürme bizi.

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 78.0% @steemdrive upgoat, thanks to @pepegusi
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

The @OriginalWorks bot has determined this post by @zoltarian to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

Please note that this is a BETA version. Feel free to leave a reply if you feel this is an error to help improve accuracy.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61291.28
ETH 2671.73
USDT 1.00
SBD 2.52