Bugün günlerden pizza 😃

in #tr7 years ago

DSC_3789.JPG
Oğluşum isterde ben yapmazmıyım....
Oğlum ilkokul 1. Sınıfa gidiyor bugün cuma beslenme saatimiz de serbest günümüz pizzaya bayılıyor. Serbest olduğunda ya döner ya pizza yada köfte yapıyoruz. Bende bugün istek üzerine pizza yaptım.. 😃
Sizlerle paylaşmak istedim.
Dışardan alma taraftarı değilimdir elimden geldiğince istediği herşeyi kendim yapmaya çalışıyorum bugün pek vaktim olmadığından pratik yaptık pizzayı 😃
Bim marketlerd hazır satılan bazlama var ondan aldık ikiye böldük ortadan1515775270609207594224.jpg
15157753291012064049050.jpg

Daha sonra içerisine ne istiyorsak onu koyduk
DSC_3788.JPG
Dışarıdan aldığımız pizzalardan çok daha güzel oluyor bol malzemeli. Daha sıcakken dayanamadı ağzı yanayana yedi.
Vaktiniz kısıtlıysa ve çok açıkmışsanız hem pratik hem nefis denemenizi tavsiye ederim. Bügünlük benden bu kadar tekrar görüşmek üzre.

HOŞÇAKALIN MUTLU KALIN 😊 😊

Sort:  

öncelikle tebrik ederim, voteledim🤗
elinize sağlık, bazlamadan pizzayı ben de çok yaparım hayli pratik oluyor☺

Teşekkür ederim bende sayfanızı ziyaret edip yorum atmasam bile voteliyorum 😃

teşekkür ederim😗

Harika görünüyor ellerinize sağlık =)

Teşekkür ederim😊

afiyet bal şeker olsun :)

Sağolun😊

Tebrikler ! Paylaşımınız TRListe kurallarına uygun görülmüş olup günün seçilen yazıları arasında yerini almıştır.Paylaşımınız için Teşekkürlerimizi sunarız.Detaylara buradan ulaşabilirsiniz.Eğer, bizimle iletişime geçmek isterseniz TR Discord Kanalından bizlere ulaşabilirsiniz.

harika görünüyor ellerinize sağlı afiyet olsun

Teşekkür ederim😊

Teşekkürler😊

Ellerine sağlık hacı teyze :))

Çok güzel olmuş :)

Tebrikler😘

😘😘😘😘😍

Immmhh ellerine sağlık teyzoşum 😋😘

resimleri görünce yazıyı okumadım hemen alta inip yorumu yazıyorum bi süredir akşam yemeği yememe kararı aldım canım istedi zalımsın sayın yazar :) ama voteni verdim

Teşekkür ederimmm 😊😊😊😊

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59155.91
ETH 2515.65
USDT 1.00
SBD 2.47