❤HEYECANLI BEKLEYİŞ🍼

in #tr7 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar 😄

Bugün havayı güneşli gördük ve annem ve teyzoş ile gezmeye çıktık ve annemin merakı üzerine minnakımızın cinsiyetini öğrenmek üzere hastaneye gittik😇

Bizim ki oldukça naz lı göstermemekte ısrarlı. Hayırlısı olsun diyoruz her zaman tabiki ama kız bebiş isteğimiz ağır basıyor 😳

Doktorumuz kız büyük ihtimal dedi fakat çokta emin olmadığını söyledi. Sevinmek için erken sanırım. 😄

Bizim evde bana takılan bir lakap var "Kontes" ve kardeşlerim @byn-yesilbag @umtygmr minnakımın kız olduğuna emin olmuş durumdalar. Kontes miş çok nazlıymış😁 e adı Naz dedik hakkını veriyor belkide, tabi gerçekten kız ise...

Heyecanlı bekleyişlerimiz devam ediyor. Bir kaç hafta daha böyle merak içerisinde bırakıcak bizi minnakım.

Rabbime şükürler olsun ki bu güzel duyguları bana da yaşattı banada nasip etti❤ İsteyen herkese yaşatsın inşaallah...

Dua larınız da yer alırsam ne mutlu bana😄

image

Kaynak

Hoşçakalın mutlukalın 🌹

image

Sort:  

Allah sağlıklı biçimde dünayaya gelmesini ve kucağınıza almayı nasip eder inşallah. Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin. Tebrik ederim.

Amin çok teşekkür ederim 😄

İyi günler, Yazınız TRListe için uygun görülmüştür.Detaylara buradan ulaşabilirsiniz. Yazınız için teşekkür ederiz. TR Discord Kanalından bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Teşekkürler😊

Rabbim saglikli bir sekilde kucagina almayi nasip etsin
Ilk cocuk mu bilmiyorum ama sansli annelerin ilk cocugu kiz olurmus😀

Aminn teşekkürler 🤗 evt ilk hadi inşallah😄

Rabbim hayırlısıyla sağlıkla dünyaya gelmesini nasib etsin kız olsun erkek olsun farketmez bana yeğen olsun ben teyze olayımda 😍😍😍 bu arada tebrikler 😘

Tşkler canm inşallah 😘

Amin cnm allah bütün anne olmak isteyen herkese yaşatsın bu duyguları inşallah

Amin teyzoş😘

Tebrikler. Emeğinize sağlık.

Teşekkürler 😊

Dualarım seninle. Rabbim bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almanızı ve doğumuda da sorunsuz bir şekilde atlatmanızı nasip etsin inşallah. :)

Çok teşekkürler Allah razı olsun 😄 k. Bakma biraz geç gördüm yorumu 🤗

Valla kız olursa herkes daha bi sevinir sankim :) ama kız erkek farketmez tabi hayırlısı olsun da :))

Sankim öyle evet😁💜

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 61083.24
ETH 2670.20
USDT 1.00
SBD 2.61