Steem Biriktirmenizi ve Power UP Yapmanızı Tavsiye Ederim [Cointurk 23. Projesi] [zeynepgaye#6034]

in #tr6 years ago

Size kesinlikle Steeme yatırım yapın demiyorum ve Power UP yapın da demiyorum sadece bir görüş veya fikir benimkisi herkesin kendi tercih ve kararı.




                                                    Power UP

Ben şuana kadar henüz Power Up yapmadım hiç ama yapmayı düşünüyorum,bu siteye yatırım yapmayı düşünüyorum aslında.Buradan kazandığım para az olduğu için buradan yatırım yapmam zor ama dışarıdan kendi param ile buraya yatırım yapmayı düşünüyorum bunu da Power UP olarak yapmayı düşünüyorum.

Power up bizim oy gücümüzü belirliyor ne kadar yüksek oy gücü o kadar iyi sonuçlar.Şuan kendime verdiğim oy 0.01 veya hatta 0.00$ Power UP yaparak ben bu oy gücümü fazlalaştırabilirim.Buda benim gelişmemi sağlar.

Power UP yapmanın herhangi kötü bir tarafı olduğunu blmiyorum belki vardır ama bana gayet mantıklı geliyor.Başka bir coin almak yerine Power UP yaparak da yatırım yapabiliriz.

Bu sitede SP (SteemPower) yüksek olanlar kendine oy vererek kendine kazandırıyor ve sistem bu kişilerin etrafında dönüyor,bizde yavaş yavaş başlayarak onlar kadar olmasak da belli miktarlarda SP kazanmamız lazım ilerisi için böylesi daha mantıklı diye düşünüyorum.Çünkü sürekli Kusadası projeleri sürer mi bilmem bunn haricinde kendimize kazanç yolları bulmamız lazım bu yüzden de kaliteli içerik üretip yüksek SP'miz ile kazanabiliriz.Bu yüzden POWER UP yapmak bana mantıklı geliyor ve yapmaya çalışacam.

Ayrıca şuan Power UP yapmanın tam sırası diyebilirim çünkü malum biliyorsunuz ki bütün coinler düşüşte ve power up yapmak için Steem almamız lazım ve Steem fiyatı oldukça diplerde şuan alarak ileride bu SP lerden güzel paralar kazanabiliriz.




                                                                             STEEM

Steeme gelecek olursak bu sitenin kalbi diyebiliriz aslında,Steem var olduğu sürece bu sitede var olacaktır bana göre.İleride kripto paralar tamamen yok olmazsa Steemit sitesinin Facebook gibi siteler olma ihtimali çok çok yüksek bu yüzden bizde ilk kullanıcıları olduğumuz için çok avantajlıyız diyorum ya işte bu yüzden SP biriktirmek çok önemli ileride gelen kullanıcılardan üstün ve farklı olacağız,para kazanmak bizim için basit onlar için zor olacak ve sözümüz geçecek diye düşünüyorum.

1-Steem biriktirmenin bir çok sebebi var aslında ileride değeri çok çok artabilir en basit örnek olarak bu sayede güzel paralar kazanabiliriz,

2-Altyapısı çok sağlam bir coin olarak görüyorum ben sahsen Steemi çünkü arkasında Steemit var bu sitenin sayesinde kendini tanıtıyor ve sürekli kendini geliştiriyor sürekli yatırımcı çekiyor.Bizler şuan steemin madenciliğini yapıyoruz mesela ve gün geçtikçe bu sayı artacak.

Bu ve bunun gibi sbepler sayabilirim daha bir çok neden steem biriktirmeliyiz sorusuna cevap olarak.Şuan benim hesabımda 6 Steem var umarım bunun yanına bir kaç sıfır atabilirim 1 yıl içinde :))



Sort:  

Hi, I just followed you :-)
Follow back and we can help each other succeed! @hatu

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59238.58
ETH 3176.28
USDT 1.00
SBD 2.45