Referansımla Üye Olan Kişileri Söylüyorum [Cointurk 18. Projesi] [zeynepgaye#6034]

in #tr6 years ago

Herkese merhabalaar ismim Zeynep Gaye KARAKOC, Henüz daha 19 yaşındayım , İstanbul da yaşıyorum ve burada üniversite okuyorum.

İşletme bölümünde okuyorum henüz 1.sınıfım umarım ki bu üniversiteyi bitireceğim :) Kişisel bilgilerim bu şekilde ,18.proje biraz farklı bir proje olmuş yaklaşık 7-8 günlük bir onay sürecinden sonra ve getirdiğim kişilere burayı tanıtıp öğrettikten sonra yazılarını yazdırabildim :)

1.kişi @melisponcik  discordu  melisözdemir#7552
2.kişi @gamzenur discordu  gamzenur#7207
3.kişi @ibrahimsatir discordu  ibrahim#5757

Bu kişilerden bahsedeyim biraz,

Melis arkadaşım ve o bendende küçük yeni 18 yaşına girdi :))
Gamze üniversiteden arkadaşım ve burada fazla bayan olmamasında şikayetçi kendisi :)
İbrahim namı diğer Şatır İstanbuldan arkadaşım şuan başka bir şehirde üniversite okuyor.

Buraya da rastgele bir resim ekliyorum ve bu resmi googleden alıyorum :)



Sort:  

Merhaba yazı için teşekkürler son postuma upvote verirmisin.
https://steemit.com/@underworld24

Fazla bir etkisi yok ama verdim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59238.58
ETH 3176.28
USDT 1.00
SBD 2.45