You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sürekli içerik nasıl üretilir?

in #tr7 years ago

Merhaba, bende sanırım yazı yazma fobisi var ve bunu aşmayı çok istiyorum. Saçmaladığımı düşünüyorum her yazımda. O yüzden de insanlarla paylaşamıyorum. İlkokulda hoca kompozisyon konusu verdiğinde herkes durmaksızın yazardı ben boş kağıt verirdim. Utanarak. Neyse başkalarının postlarına anılarımı yazarak aşmayı planlıyorum bu fobiyi. Teşekkürler :)

Sort:  

Zamanla düzelir hocam. Kendinize bir günlük edinin çok işe yarayacaktır. Çoluk çocuk işi gibi gelmesin sakın. Yazı yazmanızı daha kolay hale getirir. Zaten bütün büyük düşünürlerin çocukluğu incelendiğinde hepsinin ortak özelliği günlük tutmak olduğu ortaya çıkmış. Size de pratik olur.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60606.72
ETH 2910.13
USDT 1.00
SBD 2.44